اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیشرفت 70 درصدی زیرسازی پروژه قطار سریع‌السیر قم به اصفهان

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه‌های جنوب و جنوب شرق کشور از پیشرفت 70 درصدی زیرسازی پروژه قطار سریع‌السیر قم به اصفهان خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی زیرسازی پروژه قطار سریع‌السیر قم به اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علیرضا صلواتی مجری طرح‌های زیربنایی وزارت راه استان اصفهان عصر امروز در آیین افتتاح بزرگراه بادرود کاشان اظهار کرد: عملیات ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده تکمیل کریدور شمال به جنوب کشور بزرگراه بادرود کاشان از یک سال پیش آغاز و در موعد مقرر به پایان رسید.

 وی افزود: در شرایط سخت تورم کمبود اعتبار و تحریم، انجام این کار به‌نوعی ایثار محسوب می‌شود و امروز عملیات چهار خطی آن پایان و زیر بار ترافیک رفت و تقاطع غیر هم‌سطح ابوزیدآباد هم ساخته خواهد شد.

صلواتی تصریح کرد: هم‌اکنون 16 پروژه ساخت راه در استان اصفهان فعال است و شرکت زیرساخت سه پروژه فعال در استان‌های جنوبی را در حال اجرا دارد.

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان و آزادراه‌های جنوب و جنوب شرق کشور از افزایش ۱۰ درصدی طول آزادراه‌های کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آینده نزدیک آزادراه اصفهان به شیراز به بهره‌برداری خواهد رسید که بهره‌برداری از آزادراه اصفهان–شیراز 130کیلومتر مسیر اصفهان به شیراز را کوتاه خواهد کرد.

وی از پیشرفت ۶۲ درصدی زیرسازی راه‌آهن اصفهان به شهرکرد و پیشرفت زیرسازی ۷۰ درصدی راه‌آهن قم به اصفهان خبر داد و گفت: مناقصه پروژه تقاطع غیرهمسطح راوند به کاشان، حنا به قدمگاه، بن به داران و چوپانان به جندق تا یک ماه دیگر منتشر و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/63025/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول