اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش سرپرست تیم ملی فوتسال به سرماخوردگی برخی بازیکنان/ تیم ملی همدل برای قهرمانی آسیا است

سرپرست تیم ملی فوتسال نسبت به سرماخوردگی برخی بازیکنان تیم ملی در کویت واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست تیم ملی فوتسال به سرماخوردگی برخی بازیکنان/ تیم ملی همدل برای قهرمانی آسیا است

ابوالفضل کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در دو بازی گذشته به پیروزی برسیم و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کنیم. در حال حاضر شرایط همه بازیکنان و کادرفنی خوب است. با جوانگرایی که در این دوره از طرف وحید شمسایی سرمربی تیم ملی صورت گرفته، بازیکنان در دو بازی گذشته نشان دادند که می‌توانند حرف‌های زیادی در آینده داشته باشند و ما باید با همین شیوه جوانگرایی که نظر سرمربی تیم ملی است پیش برویم.

وی در پاسخ به سؤالی که شنیده شده برخی بازیکنان تیم ملی به دلیل سرماخوردگی قادر به ادامه بازی‌ها نیستند، گفت: وقتی که از کشوری به کشور دیگر عزیمت می‌کنید قطعا با دو نوع آب و هوا روبه‌رو می‌شوید. در ایران هوا معتدل بود اما در اینجا بیرون سالن بسیار گرم و داخل سالن خیلی خنک است، این موضوع باعث شد که چند بازیکن از جمله شمسایی سرمربی تیم ملی هم سرما بخورد، اما خدا را شکر با مشورت پزشکان تیم، سرماخوردگی خیلی حادی وجود نداشت و همانطور که دیدید روز گذشته سرمربی تیم ملی و درخشانی و... در کنار تیم حضور داشتند.

سرپرست تیم ملی فوتسال اظهار داشت: همه بازیکنان و کادرفنی یکدل و یکصدا و همدل شدند که با تمام توان و سعی و تلاش خود تا روز آخر برای کسب عنوان قهرمانی در آسیا و خوشحالی دل مردم ایران را شاد کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول