اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«محمد ارغوان» رئیس اتاق اصناف همدان شد

محمد ارغوان، پس از کسب 30 رأی در انتخابات هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان، در انتخابات داخلی هیأت رئیسه به عنوان رئیس اتاق اصناف برگزیده شد.

«محمد ارغوان» رئیس اتاق اصناف همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد ارغوان، پس از کسب ۳۰ رأی در انتخابات هیأت رئیسه اتاق اصناف، در انتخابات داخلی هیأت رئیسه به عنوان رئیس اتاق اصناف برگزیده شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: انتخابات هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان با ۹۸ درصد مشارکت اتحادیه‌ها برگزار شد و آرای کسب شده توسط منتخبان در تاریخ این انتخابات کم سابقه بوده است.

بیژن ترابیان افزود: در انتخابات هیأت رئیسه اتاق که در روز ۲۸ شهریورماه برگزار شد به ترتیب محمد ارغوان با ۳۰ رأی، حجت‌الله ناصری ۲۷ رأی، مهدی غلامی ۲۲ رأی، علی عدالتی ۲۱ رأی و علی‌اکبر سپهری‌وفا ۱۷ رأی انتخاب شدند که پس از آن طی مراحل قانونی این انتخابات به تأیید مراجع ذیصلاح رسید.

وی تصریح کرد: پس از تأیید انتخابات هیأت رئیسه، امروز انتخابات داخلی برای تعیین رئیس و سایر مناصب برگزار شد که بر اساس آن محمد ارغوان به عنوان رئیس اتاق اصناف، علی اکبر سپهری‌وفا به عنوان نایب رئیس اول، حجت‌الله ناصری به عنوان نایب رئیس دوم، مهدی غلامی به عنوان خزانه دار و علی عدالتی به عنوان دبیر اتاق اصناف همدان انتخاب شدند.

معاون امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان تأکید کرد: اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان مصمم هستند که با همدلی و همزبانی اتاق اصنافی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به منصه ظهور برسانند و خدمتی بی بدیل به مردم و اصناف ارائه دهند.

ترابیان ادامه داد: هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان روند کاری خود را بر مبنای همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف اجرایی در دولت، قوه قضاییه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر قرار دادند تا گره از مشکلات برداشته و در راستای بهبود فضای کسب و کار در مرکز استان فعالیت کنند.

معاون امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان فعالیت خود را با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری آغاز کردند تا بتوانند با گام برداشتن در راه شهدا و حفظ حرمت خون آنها، در راه کسب رضای خدا و خدمت به خلق او گام بردارند.

وی گفت: هیأت رئیسه اتاق اصناف همدان به دنبال ایجاد فضایی هستند تا بتوانند از تجربیات پیشکسوتان و صاحبان فکر و اندیشه در ارتقا اتاق و افزایش کارآمدی آن بهره ببرند.

معاون امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان در پایان اظهار کرد: جا دارد از اعضای هیأت رئیسه قبلی اتاق و البته مسئولان اسبق آن تقدیر و تشکر کرده و خدمات آنها را ارج نهیم.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول