اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

مادر اولین شهید مدافع حرم: دشمنان مرگ دختری را بهانه ایجاد دو دستگی بین مردم کردند

مادر اولین شهید مدافع حرم گفت: کسانی که امروز چادر از زن چادری می‌کشند و مرگ دختری جوان را بهانه خواسته‌های نامشروع‌شان کردند، تنها هدفشان ایجاد دو دستگی و اختلاف بین مردم است.

مادر اولین شهید مدافع حرم: دشمنان مرگ دختری را بهانه ایجاد دو دستگی بین مردم کردند

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، گلنار ترک مادر اولین شهید مدافع حرم، محرم ترک با اشاره به وقایع اخیر این روزها که در جامعه رخ داده و موجب شده زندگی مردم با تشنج و ناامنی مواجه شود، گفت: وقتی اخبار را دنبال می‌کنم دلم می‌شکند و همواره از خدا می‌خواهم تمام دشمنان این نظام و انقلاب را نابود کند.

وی با بیان اینکه آحاد مردم با هر عقیده و منشی سال‌هاست در کنار هم زندگی می‌کنند و در شرایط سخت کنار هم بودند، افزود: کسانی که امروز چادر از زن چادری می‌کشند و مرگ دختری جوان را بهانه خواسته‌های نامشروع‌شان کردند، تنها هدفشان ایجاد دو دستگی و اختلاف بین مردم است.

شهدا برای همه مردم جامعه جانشان را فدا کردند

مادر اولین شهید مدافع حرم گفت: پسرم وقتی داشت به سوریه می‌رفت گفت مادر من می‌روم تا کسی نتواند به زن‌ها و دختران هیچ سرزمینی تجاوز و بی‌احترامی کند. او گفت می‌روم تا اسلام بماند و کشورم در امان باشد.

وی با بیان اینکه محرم هیچگاه نگفت من تنها برای قشری خاص در جامعه می‌روم که جانم را فدا کنم، ادامه داد: شهدای مدافع حرم وقتی قلبشان برای مظلومیت زنان یک سرزمین دیگر می‌تپید و رگ غیرتشان به جوش می‌آمد، حتما عفت و پاکی زنان هم وطنشان برایشان ارزش بالاتری دارد.


شهید مدافع حرم محرم ترک در کنار فرزندانش

دشمنان نمی توانند یکپارچگی ملت ایران را ببینند

مادر اولین شهید مدافع حرم افزود: کسانی که جامعه را به تشنج و آشوب کشیده‌اند همان کسانی هستند که سال‌ها با توطئه‌گری بیگانگان سعی در تجزیه ایران یکپارچه داشتند و نمی‌توانند ببینند مردم ایران با هر نوع تفکر، دین و مذهب با صلح و آرامش کنار هم زندگی می‌کنند.

وی اظهار داشت: این دشمنان هستند که توسط مزدوران خود مطالبه یک عده‌ای از مردم را که جدای از حق یا نا حق بودن، دستاویزی کرده‌اند تا آتش نفرت و خشم را در دل جامعه شعله ور کنند؛ اما این بار هم مثل همیشه به برکت خون این همه شهیدی که تقدیم اسلام کرده‌ایم، ناکام و مغبون خواهند بود. 

محرم ترک اولین شهید مدافع حرم بود که به تاریخ ۲۹ دی سال ۹۰ توسط تروریست‌های تکفیری در دمشق به شهادت رسید. برای آشنایی بیشتر با این شهید اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول