اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سرمربی نفت مسجد سلیمان: خوشحالم لباس جادویی می‌پوشم/ در بسیاری از آمارها بهتر هستیم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی، گفت: ما رقابت برابری با بعضی از تیم‌ها نداریم اما وقتی آمار با ما این گونه صحبت می‌کند که در بسیاری از این آمار بهتر از این تیم‌ها هستیم و این برای تیم ما و هواداران لذت بخش است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان: خوشحالم لباس جادویی می‌پوشم/ در بسیاری از آمارها بهتر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی در جمع خبرنگاران مازندرانی با بیان اینکه نمی توانم خوشحالی خودم را از حضور در قائمشهر کتمان کنم، اظهار داشت: این شهر مهد فوتبال شمال ایران است و خاطرات خوبی را در این شهر دارم و امیدوارم سوای نتیجه و هر اتفاقی که می‌افتد، برای من دو سر برد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم هر تیمی بهتر بازی کند، برنده زمین باشد، گفت: بسیاری از تیم‌ها خوشحال هستند که در وطنی قائمشهر بدون حضور تماشاگر بازی می‌کنند اما متاسفانه غیبت هواداران، من را ناراحت می‌کند و کاش آن‌ها بودند و این جو بود که تماشاگران مردانه پای تیم خود می‌ایستادند و بعد از هر بازی و با هر نتیجه‌ای نساجی را تشویق می‌کردند.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان  در خصوص حضور در نساجی در لیگ قهرمانان آسیا هم افزود: برای نساجی که در فصل آینده یکی از سهمیه‌های ایران در آسیا است آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سابق نساجی با اشاره به اینکه همانطور که به نساجی آمدم و تیم را از اول ساختم و در نفت مسجدسلیمان هم چنین اتفاقی افتاده است، بیان کرد: بعد از این که در هفت هفته پایانی فصل پیش آمدیم و بقای تیم را حفظ کردیم، توانستیم در این فصل تیم قابل احترامی بسازیم که مردم بازی ما را دوست داشته باشند.

وی ادامه داد: درست است که کلی چالش باقی مانده و تنها ۶ هفته گذشته است اما شروع خوبی داشتیم و بازیکنان ما هم چنین چیزی را می‌خواهند و امیدوارم اوضاع طبق همین روال پیش رود.

مهاجری با اشاره به اینکه در نساجی از فضای ویرانه به ثبات رسیدیم،گفت: ما هیچی نداشتیم و تیم صاحب نداشت و به ثبات رسیدیم و تیم ساختار پیدا کرد و اکنون یکی از تیم‌های قابل احترام در بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه در مسجدسلیمان مشکل ساختاری داریم، افزود: این تیم مالک خود را دارد اما مشکل ساختاری دارد و حل شدن آن کار یک روز و دو روز نیست.

مهاجری ادامه داد: ما زمین تمرین اختصاصی می‌خواهیم که بتوانیم در آن تمرین کنیم که البته با صحبت با مدیریت باشگاه قرار شده آن را در اختیار ما بگذارند. وزارت نفت دو تیم مردمی در جنوب کشور دارد و باید به آن رسیدگی کند.

سرمربی نفت در خصوص تاکتیک تیمش هم صحبت کرد و گفت: ما از چیزی که برای خودمان ترسیم کردیم، دو امتیاز عقب هستیم اما از باب‌های دیگر جلوتر هستیم.

مهاجری افزود: ما رقابت برابری با بعضی از تیم‌ها نداریم اما وقتی آمار با ما این گونه صحبت می‌کند که در بسیاری از این آمار بهتر از این تیم‌ها هستیم و این برای تیم ما و هواداران لذت بخش است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص داور دیدار فردا و همشهری بودنش هم صحبت کرد و گفت: من مشهدی نیستم و بچه استان گلستان هستم اما چند سالی را برای تحصیل و ورزش در مشهد بودم و بعد از دوری از این شهر دوباره به مشهد برگشتم و زادگاه من به استان گلستان برمی‌گردد.

مهاجری در خصوص لباس جادویی‌اش هم گفت: من این لباس را دو هفته است که می‌پوشم و خوشحال می‌شوم که یک چیز جادویی داشته باشم.

وی در خصوص مشکلات تیمش با اشاره به اینکه اگر راهکار بخواهی بدهید، باید به مسؤولان رده بالای استان خرده بگیرید، اظهار کرد: در مشهد نمی‌خواهند، زیرا اگر می‌خواستند، شرایط این نبود.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول