اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هدف دشمن در اغتشاشات، ایجاد ناامنی و تفرقه بین مردم و مسوولان است

دبیر مجمع معتمدین استان البرز گفت: هدف دشمنان داخلی و خارجی از اغتشاش اخیر، ایجاد تفرقه وناامنی در کشور از طریق نقض ارزش های انقلاب اسلامی و اعتقادات مذهبی و ایجاد تفرقه بین مردم و مسوولان است.

هدف دشمن در اغتشاشات، ایجاد ناامنی و تفرقه بین مردم و مسوولان است

محمد محسنی دبیر مجمع معتمدین و دبیر پیشکسوتان انقلاب اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر یکی از اهداف دشمن ایجاد نفاق بین مردم و مسوولان و بر هم زدن امنیت جامعه بود؛ اظهار کرد: دشمنان می خواستند مردم را نسبت به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کنند. اما مردم هوشیارانه با حضور در راهپیمایی میلیونی و حمایت از ارزش های انقلاب و رهبری نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به تحریک سلبریتی ها توسط عوامل ضد انقلاب و رسانه های خارجی، گفت: رسانه های خارجی در نظر داشتند تشکیلاتی برای فراخوان مردم علیه نظام اسلامی ایجاد کنند که راحت ترین و دردسترس ترین راه از طریق سلبریتی ها برای آنها ایجاد شد.

‌محسنی اضافه کرد: وقتی یک سلبریتی با چند میلیون دنبال کننده، اگر سرفه هم کند و به اشتراک بگذارد، هزاران نفربرایش سرو دست می شکنند و هزاران کامنت خوشایند برایش پست می کنند، شخص سلبریتی درگیر این قدرت کاذب و پذیرش بی حد و حصر می شود. این شرایط فرد را دچار مشکلات روانی از جمله خودبزرگ بینی می کند، ضمن اینکه هیچ جلوداری برای خود نمی بیند؛ بنابراین در مسائلی که هر کدام نیاز به دانش و تخصص دارد به عقل خود تکیه کرده و اظهار نظر می کند.

وی در ادامه جهاد تببین را از مهمترین اقدامات برای مقابله با انحرافات سیاسی وشناخت ارزش های ملی و مذهبی ذکر کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس جامعه و اهمیت تبیین، رهبری واژه جهاد تبیین را به جامعه انقلابی وارد کرد. بدون تردید جهاد تبیین از الزامات اساسی جامعه‌ برای آگاه سازی همه اقشار جامعه به ویژه جوانان، دانشجویان و حوزویان است.

دبیر مجمع معتمدین استان البرز با تاکید بر اینکه حفظ وحدت عامل پیشرفت جامعه است؛ بیان کرد: خواسته و توصیه عموم مردم به انسجام وحدت و توجه به منویات مقام معظم رهبری است. امروز ولایت فقیه به عنوان پرچمدار حکومت اسلامی و چراغ هدایت امت اسلامی است. همه باید زیر لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) را زنده نگه داریم و جوانان نیز باید هوشیار باشند و فریب عوامل ضد انقلاب را نخورند.‌

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول