اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳ ایستگاه آتش نشانی در ورامین احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: ورامین دارای ۳ ایستگاه مرکزی است و در نظر داریم سه ایستگاه در منطقه کاظم آباد، خیرآباد و شهرک مدرس ایجاد کنیم.

۳ ایستگاه آتش نشانی در ورامین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مسعود نفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی طی سخنانی در جمع نمازگزاران خیرآباد، اظهار کرد: در هفتم مهرماه سال ۵۹ پالایشگاه نفت آبادان مورد حمله رژیم بعثی عراق قرار گرفت و در شهر آبادان و در شهرهای دیگر آتش نشانان حضور پیدا کردند که متاسفانه در حین عملیات دوباره مجدد مورد حمله هوایی بعثی ها قرار گرفتند و تعداد زیادی از دوستان و همکاران آتش نشان به شهادت رسیدند و به همین علت هفتم مهر ماه را روز آتش نشان نامیدند.

وی گفت: در قانون سازمان آتش نشانی مصوبه ای تصویب شده که هر شهری با بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت باید یک ایستگاه آتش نشانی داشته باشد و در همین راستا طی جلساتی که برگزار شد تصمیم گرفتیم تا حداقل ۶ ایستگاه آتش نشانی در ورامین ایجاد کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین بیان کرد: در حال حاضر سازمان آتش نشانی ورامین دارای ۳ ایستگاه مرکزی در نقاط مختلف است و در نظر دارد با پیگیری های شهردار ورامین یک ایستگاه شماره ۴ در منطقه کاظم آباد احداث کند که امیدواریم این ایستگاه تا پایان سال راه اندازی شود و خدمات ایمنی به مردم این منطقه هرچه بیشتر ارائه شود.

نفری ادامه داد: دو ایستگاه دیگر هم با توجه به جلساتی که داشتیم مقرر شد در  منطقه خیرآباد و شهرک مدرس ایجاد شود تا باعث روند تسریع در امور خدمات رسانی به مردم عزیز این منطقه شود.

وی عنوان کرد: باتوجه به وسعت شهرورامین، پیگیر خرید خودرو اسنوکر برای سازمان آتش نشانی ورامین هستیم که پیگیری های خوبی از قبل انجام گرفته و شهرداری نیز از قبل اعتبار آن را واریز کرده و استاندار هم این اطمینان خاطر را به ما داده است که این مهم انجام شود زیرا با خرید این اسنوکر به تجهیزات سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین اضافه خواهد شد تا در مواقع ضروری بتوانیم از آن برای ساختمان های بلند استفاده کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افزود: جلسه ای با مدیران سازمان آتش نشانی های جنوبشرق استان تهران داشتیم و تفاهم نامه ای به امضا رسید که در مواقع ضروری و سخت به کمک هم بیاییم و اگر حتی در زمان وقوع حادثه که در محدوده ما نبود دیگر همکاران مان به اطفا حریق بپردازند و قرار است این جلسات تداوم داشته باشد تا بتوانیم خدمات خوب و شایسته ای را به مردم عزیز ارائه دهیم.

نفری در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۴۵ مورد اطفاء حریق، ۶۴۷ مورد حادثه، ۱۷ مورد مجروح حریق، ۶۰ مورد مجروح حادثه و ۱۵مورد فوتی در زمان حادثه و حریق داشتیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول