اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مربی تیم ملی دوومیدانی: جامعه ورزش ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری است/ دشمنان قصد تفرقه افکنی دارند

مربی تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان گفت: ثبات ایران به مذاق دشمنان خوش نیامده است و به دنبال تفرقه افکنی و اغتشاش در کشور هستند.

مربی تیم ملی دوومیدانی: جامعه ورزش ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری است/ دشمنان قصد تفرقه افکنی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر پیاهو در خصوص اتفاقات اخیر و اغتشاشات در ایران اظهار داشت: امنیت و ثبات ایران اسلامی با توجه به شرایط بحرانی منطقه به مذاق دشمنان قسم خورده ایران اسلامی خوش نیامده است و قصد تفرقه افکنی و اغتشاش در کشور را داشتند که با حضور مردم ولایت مدار همیشه در صحنه و  درایت سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و امنیتی این تفرقه در نطفه کور شد.

مربی تیم ملی پارادوومیدانی افزود: خوشبختانه جامعه آگاه و فرهیخته ورزش ایران موضع گیری های مناسبی  در خصوص فتنه گران و اغتشاش گران داشته است و نقطه مشترک تمامی آنها این است که باید در خط ولایت  حرکت کنیم و گوش به فرمان حضرت آقا باشیم و به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی و ورزشی با بصیرت و آگاهی از ارزش های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دفاع کنیم.

پیاهو تاکید کرد: دشمنان کور دل ایران اسلامی بدانند که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به مسیر پیشرفت و توسعه خود ادامه خواهد داد و به گفته امام راحل استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و انگلیس هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول