اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اغتشاشگران با جدیت محاکمه شوند/ جبران خسارات اغتشاش توسط دستگیرشدگان

امام جمعه مینودشت گفت: خواسته مردم محاکمه جدی اغتشاشگران و جبران خسارت‌های وارد شده به اموال خصوصی و عمومی توسط دستگیرشدگان است.

اغتشاشگران با جدیت محاکمه شوند/ جبران خسارات اغتشاش توسط دستگیرشدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام رضا کشیری در خطبه‌های نماز جمعه امروز مینودشت اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های یک مسلمان راستگویی است. همه ما باید مراقب زبانمان باشیم و یکی از نکاتی که در آن دنیا از ما سوال می شود درباره زبان ما است.

کشیری گفت: متاسفانه دشمن با ترویج دروغ در حال نابودی جوانان ما هستند و این روزها با القای اخبار دروغ باعث تحریک جوانان و تشویق آنها برای ایجاد نا امنی می شوند.

وی افزود: در موضوع حجاب در کشور کم کاری شده است و ما در موضوع حجاب کوتاهی کردیم و اگر اصلاح طلبان در زمان مسوولیت ابتدا خود را اصلاح می‌کردند و وظیفه خود را به خوبی انجام میدادند وضعیت جامعه امروز اینگونه نمیشد.

امام جمعه مینودشت افزود: در این کشور هیچکس دلسوزتر از مقام معظم رهبری برای این کشور و مردم نیست و همه ما مسوولان نیز باید دلسوز مردم باشیم.

کشیری افزود: مسوولان وعده‌های واهی ندهند و بسیاری از مسوولان در گذشته بودند که قول دادند و رفتند و به قول‌ها عمل نکردند و مردم را ناراحت کردند.

وی اضافه کرد: ما انتظار نداریم دولت یک شبه کشور را متحول کند اما وعده‌هایی که داده می‌شود عملی شود.

امام جمعه مینودشت با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر تصریح کرد: از قوه قضاییه میخواهیم این افرادی که اغتشاش کردند و با شبکه های خارجی همراه شدند با جدیت محاکمه شوند.

کشیری گفت: خواسته ملت این است که خسارات زیادی که بر اثر اقدامات اغتشاشگرانه به اموال خصوصی و عمومی وارد شده از دستگیرشدگان دریافت شود و این خسارات جبران شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول