اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه سمنان: دشمنان آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را به گور می‌برند

امام جمعه سمنان گفت: دشمنان همواره آرزوهای بلند و بالایی برای متلاشی کردن نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند که ناکام مانده‌اند و دستیابی به این آرزوها را به گور می‌برند.

امام جمعه سمنان: دشمنان آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را به گور می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای نماز جمعه مرکز استان، به آشوب‌ها و اغتشاشاتی که در روزهای اخیر در برخی نقاط کشور رقم خورد، اشاره و اظهار کرد: در روزهای اخیر، همه دشمنان خارجی انقلاب و نظام اسلامی ما وارد میدان شدند تا ضربه خود را وارد سازند.

وی تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام اسلامی با به کار گرفتن عوامل داخلی خود، سعی داشتند تا به قول خودشان نسبت به براندازی جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

امام جمعه سمنان گفت: آنها در این راه، روی انرژی و سرعت عمل نوجوانان و جوانان در رقم زدن وقایع و آشوب‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده بودند و تلاش کردند تا از این مؤلفه به نفع خود و افزودن آتش معرکه استفاده کنند.

مطیعی بیان کرد: آنها همچنین در اقدامات مذبوحانه‌ای تلاش کردند تا با کلیدواژه «زن و آزادی»، عواطف و احساسات زنان و بانوان ایرانی را به دست بگیرند و آنها را به میدان اغتشاشات و آشوب‌ها بکشانند.

وی بیان کرد: برخی‌ها با تمام خشونت وارد عمل شدند و تحت رهبری ایادی داخلی استکبار جهانی و رسانه‌های فارسی‌زبان برون‌مرزی، به مقدسات دینی و ملی ایرانیان نیز توهین کردند و حتی اماکن متبرکه را آتش یا به آنها صدمه زدند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: رژیم منفور صهیونیستی از تمام توان خود برای افزایش اغتشاشات و آشوب‌ها در کشورمان استفاده کرد و البته از این رژیم اشغالگر انتظاری جز این نیست و کار دشمن، همواره دشمنی بوده و خواهد بود.

مطیعی گفت: هر کسی که بخواهد به تغییر نظام اسلامی و هرج‌ومرج و آشوب در کشور دامن بزند و اهداف پلید خود را در ایران اسلامی جاری سازد، درنهایت به خواری و ذلت می‌رسد و این بارها تجربه شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان همواره آرزوهای بلند و بالایی برای متلاشی کردن نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند که ناکام مانده‌اند و در ادامه نیز دستیابی به این خواسته‌ها و آرزوها را به گور می‌برند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: خداوند متعال نعمتی به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که به مردم ما ارزانی داشته و به فرموده قرآن کریم، خداوند منان نعمت‌هایش را پس نمی‌گیرد؛ مگر اینکه خود مردم حال خود را به سبب شر و بدی تغییر دهند.

مطیعی تصریح کرد: مردم امروز باید نعمت امامت را شکر گویند و قدردان امنیت و آرامشی که در کشورمان برقرار شده، باشند.

وی تصریح‌کرد: مردم استان سمنان در جای‌جای این استان با شناخت خوب، بصیرت بالا و بینش دقیقشان در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی، نیروهای انتظامی و امنیتی و آرامش کشور وارد میدان شده و در راهپیمایی‌های مختلفی شرکت کردند که از آنها قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول