اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ارائه خدمات امدادی به دو هزار و ۱۴۲ حادثه دیده در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدارسانی به دو هزار و ۱۴۲ حادثه دیده طی طرح تابستانه خبر داد.

ارائه خدمات امدادی به دو هزار و ۱۴۲ حادثه دیده در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمدعلی کاوسی»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی سه ماهه تابستان هلال احمر ۳۵۶ مورد حادثه در سطح استان را پوشش داده است، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر استان در این حوادث به دو هزار و ۱۴۲ حادثه دیده خدمات مختلف امدادی ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از مجموع حوادث رخ داده در این مدت ۲۸۵ مورد با بیشترین آمار، مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است، افزود: همچنین از مجموع حوادث ۳۸ مورد شهری، ۹ مورد کوهستان، سه مورد سیل و آب‌گرفتگی، ۱۱ مورد حضوری و ۱۰ مورد، دیگر حوادث را شامل می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مأموریت‌های امدادی نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۴۱ درصد افزایش داشته است، گفت: سال گذشته در این مدت پوشش امدادی ۲۵۲ مورد حادثه توسط هلال احمر در سطح استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۳۲ نیروی عملیاتی در قالب ۵۸۹ تیم در این حوادث مشارکت داشته‌اند، اظهار داشت: ۵۶۹ خودروی امدادی نیز در این مأموریت‌ها به‌کارگیری شده‌اند.

کاوسی با اشاره به اینکه عملیات فنی رهاسازی برای ۵۱ مورد حادثه انجام شده است، ادامه داد: بیشترین حوادث رخ داده به ترتیب مربوط به شهرستان‌های قاین با ۷۴ مورد، سربیشه ۴۷ مورد و نهبندان ۴۴ مورد بوده است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول