اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ذوب‌آهن قهرمان لیگ پاورلیفتینگ شد

دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.

ذوب‌آهن قهرمان لیگ پاورلیفتینگ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور، جام زنده یاد حبیب‌الله عایل که از مردادماه سال جاری آغاز شده، بعد از برگزاری دور رفت و برگشت، طی دو روز ۶ و ۷ مهر ماه مرحله نهایی خود را با حضور ۶ تیم سپری کرد.

بعد از برگزاری مرحله نهایی و رقابت ورزشکاران در 8 وزن، تیم‌های برتر مشخص شدند که ذوب‌آهن اصفهان با ۵۷ امتیاز قهرمان شد، دانشگاه آزاد اسلامی فارس با ۴۷ امتیاز نایب‌قهرمان و نیروی زمینی ارتش با ۴۷ امتیاز سوم شدند.

احمدرضا بابااحمدى در وزن ۶۶ کیلوگرم، کیان رحمتى در وزن ۸۳ کیلوگرم، مهدى طهماسبى در‌ وزن ۹۳ کیلوگرم و علیرضا رضایی در‌ وزن ۱۰۵ کیلوگرم رتبه اول و پدرام کرم‌سیما در وزن ۷۴ کیلوگرم رتبه دوم را برای ذوب‌آهن به دست آوردند.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات عصر امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی سالن همایش ایرانیان در مجموعه ورزشی آزادی و با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، مسوؤلان سازمان لیگ، رؤسای هیأت‌های استانی، قهرمانان، پیشکسوتان و اصحاب رسانه برگزار شد و تیم ذوب‌آهن توانست کاپ قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول