اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مردم همیشه پشتیبان نظام خود هستند/ اغتشاشگران فریب رسانه‌های معاند را خوردند

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: حضور امت رسول الله در راهپیمایی چند روز گذشته و دفاع از آرمان‌های انقلاب و بیعت با ولایت فقیه نشان داد مردم ما همیشه پشتیبان دولت و نظام خود هستند.

مردم همیشه پشتیبان نظام خود هستند/ اغتشاشگران فریب رسانه‌های معاند را خوردند

قاسم ساعدی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: مردم ایران در همه دوران‌ها ثابت کردند مردمی  آگاه و باشعور هستند و در مقابل تمام توطئه‌ها و سناریوی‌های دشمنان کشور با بصیریت بوده و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

وی افزود: حضور امت رسول الله در راهپیمایی چند روز گذشته و دفاع از آرمان‌های انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه نشان داد مردم ما همیشه پشتیبان دولت و نظام خود هستند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه اغتشاشگران فریب تبلیغات رسانه‌های معاند را خوردند، گفت: برخی چهره‌ها و سلبریتی‌ها از جایگاه اجتماعی خود نزد مردم سوءاستفاده کرده و به نیابت از  دشمنان و رسانه‌های آن‌ها اغتشاشات را مدیریت کردند.

ساعدی کشور ایران خانواده‌ای بزرگ توصیف کرد که انسجام آن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده‌ است، بیان کرد: کسانی که به دنبال قومیت گرایی، تجزیه طلبی و تضعیف نظام هستند قطعاً راه به جایی نخواهند برد و در آخر با مخالفت مردم روبرو می‌شوند.

وی از اغتشاشگران به عنوان فرزندان همین مرز و بوم یاد کرد که فریب توطئه‌های دشمن را خورده‌اند، عنوان کرد: اغتشاشگران از گذشته عبرت بگیرند و بدانند دشمن با هر ترفندی که وارد شد ملت ایران آن را سرکوب کرد چرا که این‌ها دلسوز مردم نیستند.

ساعدی با اشاره به تعدی اغتشاشگران به  قرآن، مساجد، حسینیه‌ها، علم عزاداری امام حسین، پرچم ایران، افزود: این تفکرات از مکتب لیبرالیسم خط می‌گیرد و  هدف این اغتشاشات از بین بردن  اسلام و اعتقادات مردم است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخی رسانه‌های معاند معتقد هستند مرگ امینی سبب شد مردم اعتراضات خود را از وضعیت اقتصادی و... ابراز کنند، گفت: بررسی شعارهای معترضین ساختارشکنانه است و چیزی به نام اقتصاد و معیشت و... مطرح نشد.

ساعدی با تاکید بر اینکه دولت و نظام درهای انتقاد و مطالبه‌گری را باز نگه داشته‌اند و مردم در هر زمینه‌ای می‌توانند مطالبه کنند، گفت: دولتمردان ما شنوندگانی خوبی برای انتقادات مردم هستند اما شعار اغتشاشگران و هدایتگران آن‌ها نشان می‌دهد هدف تضعیف اسلام و اعتقادات است.

وی با بیان اینکه اسلام در خون ما قرار دارد و ایران ام القرای اسلام در جهان است، عنوان کرد: مردم صف خود را از دشمن جدا کرده و می‌دانند چگونه مطالبات خود را به صورت مسالمت‌آمیز دنبال کنند.

ساعدی با اشاره به تخریب اموال و اماکن عمومی توسط اغتشاشگران، بیان کرد: اغتشاشگران ضد مردم و نظام هستند، اگر دلسوز مردم بودند امکانات آن‌ها را به آتش نمی‌کشاندند.

وی عنوان کرد: اگر بحث نارضایتی از وضع موجود است، اغتشاشگران شعارهای تجزیه‌طلبی و ساختارشکنانه نمی‌دادند و اسلام ما را زیر سوال نمی‌برند.

پایان پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول