اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تقدیر پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان از فراجا در برخورد با اغتشاشگران

جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و تقدیر از اقدامات پلیس در برخورد با اغتشاشگران خواستار مساعدت تام و تمام دولت و مجلس از فرماندهی انتظامی کشور برای انجام مأموریت‌های خطیر خود شد.

تقدیر پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان از فراجا در برخورد با اغتشاشگران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و تقدیر از اقدامات پلیس خواستار مساعدت تام و تمام دولت از فرماندهی انتظامی کشور برای انجام مأموریت‌های خطیر خود شد.

در این بیانیه آمده است: جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با سرافرازی بر خود می‌بالد که پلیس مقتدر، غیرتمند و حافظ امنیت کشور، نقش کم‌نظیر و افتخارآمیزی در بازدارندگی از بی‌بندوباری، اباحیگری، بدحجابی و رفتارهای ساختارشکنانه ایادی استکبار و فریب‌خوردگان بدسگال آنان را داشته و در جبران کم‌کاری‌های بعضی از نهادهای مسؤول در این ‌ارتباط، از هیچ تلاش و فداکاری دریغ نکرده است، جزاکم الله خیرالجزاء.

این بیانیه می‌افزاید: سردار سرافراز؛ در حالی‌که امروز، جهان شاهد امنیت والا و بی‌نظیر ایران نسبت‌ به سایر کشورها است، با تأسف، دشمنان مکار دیرینه، این امر را برنتافته و با برخورد دوگانه با مسأله حقوق بشر، جنایات خود را در ممالک خویش و سراسر جهان، پنهان می‌کنند و در حالی‌که سالانه تعداد قابل توجهی از زنان در آمریکا کشته می‌شوند و برخورد خشن پلیس آمریکا نسبت به مردم خود، «اظهرمن الشمس» است، مع‌هذا درمورد فوت یک زن در ایران، امپراتوری پلید خبری صهیونیستی خود را بسیج کرده و به غوغاسالاری گسترده اقدام می‌کنند. سلبریتی‌های بادکرده از ثروت و شهرت در داخل و خارج نیز در همراهی و هم‌نوایی با آنان گوی سبقت را در خیانت و وطن‌فروشی از همگان ربوده‌اند درحالی‌که هنوز نفهمیده‌اند مردم غیرتمند ایران با وجود مشکلات عدیده، همه ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت‌ هستند. تک‌تک آنان حاج قاسم سلیمانی و حججی‌اند و سپاس‌مندانه از پلیس جان‌برکف خود حمایت می‌کنند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: سردار محبوب، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند و تقدیر از این‌همه ایثار پلیس فداکار ایران و شخص حضرت‌عالی از دولت درخواست دارد مساعدت تام و تمام از فرماندهی انتظامی کشور برای انجام مأموریت‌های خطیر خود را انجام دهد و از مجلس شورای اسلامی نیز انتظار دارد با تصویب قوانینی لازم، زمینه رشد و بالندگی این نیرو را فراهم کند.

در پایان این بیانیه آمده است: ضمن سپاس مجدد به کلیه عزیزان نیروی انتظامی، نسبت ‌به شهدای مدافع امنیت، ادای احترام کرده و علو درجات برای آنان و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده آنان داشته که «انما یوفی الصابرون اجرهم بغیر حساب» و آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون پلیس قدرتمند و شخص حضرت مستطاب‌عالی را در تداوم پیروزی این نهاد مقدس از خداوند متعال را خواستاریم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول