اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اغتشاشات اخیر با میدان داری چه کسانی اتفاق افتاد

نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشات در برخی نقاط در چند روز گذشته که با میدان داری عده ای محدود و هدایت جریان هایی مشخص اتفاق افتاد، توطئه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اغتشاشات اخیر با میدان داری چه کسانی اتفاق افتاد

سیدعلی موسوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: ناآرامی های و اغتشاشات در برخی نقاط در چند روز گذشته که با میدان داری عده ای محدود و هدایت جریان هایی مشخص به بهانه فوت خانم امینی اتفاق افتاد، توطئه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان خادم ملت شریف ایران و یک نماینده آذری این توطئه را محکوم می کنم.

وی ادامه داد: به عنوان یک عضو خانواده شهید معتقدم اتفاقات و اغتشاشات چند روز اخیر به دست عوامل استکبار و برخی خود فروخته های داخلی و سرکردگانی هدایت می شود که هدفشان تنها فریب جوانان ناآگاه و استفاده ابزاری از آنها برای رسیدن به اهداف و امیال شوم اربابانشان در تضعیف نظام و ملت جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم ملکان در مجلس تصریح کرد: البته این افراد باید بدانند که مثل تمام توطئه های پیشین، این دسیسه شان نیز ناکام مانده و تیرشان به سنگ خورده چرا که مردم شریف و آگاه ایران اسلامی با حضور گستره و راهپیمایی عظیم خود در اقصی نقاط کشور، قدرت و عظمت انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

وی راهپیمایی مردم در محکومیت این اقدامات را  دلیلی بر پشتیبانی آحاد جامعه از نظام دینی و مردمی حاکم بر کشور دانست و گفت: در این اغتشاشات تعدادی از جوانان و فرزندان این خاک سپر بلای ملت و مانع غارت اموال و کشیده شدن چادر و روسری از سر نوامیس ایران شدند.

موسوی شهید حسین اوجاقی را که در ناآرامی های اخیر در تبریز و به دست اغتشاشگران به شهادت رسید، از جمله این جوانان برشمرد و تصریح کرد: به روح پاک همه این شهدا درود می فرستم چرا که با نثار خون خود سپر بلای مردم در مقابل اعتشاشگران و شهید راه امنیت شدند.

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس اظهار داشت: هر چند باید به خانواده چنین شهدایی بابت از دست رفتن یک برادر دوست داشتنی تسلیت گفت، اما نائل شدن به فیض عظیم شهادت در را خدا و ملت موضوعی است که جای تبریک و تهنیت دارد و امیدواریم خون این شهدای والامقام چراغ راهی برای عبور از دسیسه ها و توطیه های دشمنان باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۶/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول