اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی اسبق تیم ملی فوتبال: رسانه‌هایی مثل اینترنشنال و من و تو دل‌شان به حال مردم نسوخته است

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رسانه‌های بیگانه‌ای مثل اینترنشنال، شبکه من و تو و ... خیرخواه کشورمان نیستند و دل‌شان به حال مردم نسوخته است.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال: رسانه‌هایی مثل اینترنشنال و من و تو دل‌شان به حال مردم نسوخته است

نادر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جوسازی‌های رسانه‌های بیگانه مثل ایران اینترنشنال علیه مسائل مختلف کشورمان و تیم های ورزشی اظهار داشت: وقتی که در رسانه‌های کشور خودمان حرف‌های ما بیان می‌شود و بدون تحریف و سانسور انعکاس پیدا کند هیچکسی حاضر نمی‌شود که به رسانه‌های بیگانه مراجعه کند. خوشبختانه در حوزه ورزش و به خصوص فوتبال صحبت‌ها و انتقادها به خوبی منعکس می‌شود. من بارها در رسانه‌های خودمان علیه وزیر، وکیل، نماینده مجلس، رئیس فدراسیون و ... انتقادهایی را مطرح کردم که همگی آنها منتشر شده است.

وی افزود: اکنون هم مردم ما مطالبات و حقوقی دارند که آنها را پیگیر هستند. وقتی می‌بینیم در شبکه چهار سیما بحث‌های خوب و کارشناسی با حضور اساتید دانشگاه مطرح می‌شود که در آن صحبت‌های گروهی از مردم و حرف دل آن ها گفته می‌شود خوشحال می‌شویم که این موضوعات در رسانه ملی انعکاس پیدا می‌کند. اما کاش این گفت‌وگوها فقط در شبکه چهار نبود و این برنامه‌ها در شبکه‌های دیگر مثل یک، دو و شبکه خبر هم اجرا می‌شد. باید رسانه‌ها حرف دل مردم را بزنند. قطعاً در این صورت هیچکس به رسانه‌های بیگانه مثل اینترنشنال و من و تو رجوع نمی‌کند. چه لزومی دارد وقتی رسانه‌های خودمان حرف دل مردم را بگویند مردم به رسانه‌های بیگانه که دل‌شان با مردم کشور نیست مراجعه کنند. 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: رسانه‌هایی مثل اینترنشنال هیچ دلبستگی و دلسوزی برای کشور و مردم ما ندارند. آنها وابسته به سعودی هستند و اگر جریان و موجی راه بیندازند قطعاً این جریان مخرب است چون آنها دل‌شان به حال مردم و کشور ما نسوخته است. پس چه بهتر که حرف همه نه فقط در ورزش بلکه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در رسانه‌های کشورمان مطرح شود. 

فریادشیران با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در انتخابات فدراسیون فوتبال برخی نمایندگان مجلس گفتند که تاج پرونده قضایی دارد و نباید رئیس فدراسیون شود  اما این اتفاق رخ داد و ایشان هم کی‌روش را به جای اسکوچیچ آورد. اکنون ما باید خسارت اسکوچیچ را بدهیم و به کی‌روش هم پول پرداخت کنیم به نظر من این اشتباهی است که در ورزش رخ داده است. در بحث اتفاق تلخی هم که برای مهسا امینی رخ داد بهتر است همانطور که مسئولان قول دادند ماجرا را تحقیق و بررسی کنند و از سوی این کمیته تحقیق همه چیز به طور مشخص و شفاف به مردم اعلام شود. نباید ماجراها به چنین مرحله‌ای می‌رسید. قطعاً رسانه‌های بیگانه فقط به فکر منافع خودشان هستند نه مردم و کشورمان؛ آنها به دنبال تخریب و تضعیف کشورمان هستند. 

وی افزود: من به عنوان مربی و بازیکن اسبق تیم ملی می‌توانم در هر جای دنیا که بخواهم یا حتی ناف آمریکا اقامت داشته باشم اما کشور و مردمم را دوست دارم و می‌خواهم در این آب و خاک زندگی کنم. مردم ما همگی معتقد و دیندار هستند اما نباید فراموش کرد که ممکن است خطایی هم رخ بدهد. در چنین مواقعی باید خطاکار معرفی و از مردم عذرخواهی شود. 

مربی اسبق تیم فوتبال ملی کشورمان تصریح کرد: نباید بین مردم کشورمان خودی و غیر خودی ایجاد کنیم. همه آنها فرزندان این مرز و بوم و این کشور هستند همه با هم هموطن هستیم نباید برخی افراد بیایند و علیه بخشی از مردم صحبت کنند. با تمام انتقاداتی که وجود دارد، دیدید که چگونه برخی از این معترضین پاسخ گروهک منافقین را دادند و به مریم رجوی گفتند دهانت را ببند.

فریادشیران گفت: جوانان مطالبه‌گر هستند و باید پاسخ آنها را داد تا بیگانه‌ها سوءاستفاده نکنند. وقتی مسائل مختلف در رسانه‌های ما به خوبی منعکس شود چه لزوم دارد که مردم به سمت رسانه‌های بیگانه بروند. رسانه‌هایی که به ظاهر خود را دلسوز مردم نشان می‌دهند  اما به هیچ عنوان دلسوز این کشور و مردمش نیستند. آنها اهداف دیگری را دنبال می‌کنند و به دنبال منافع و خواسته‌های خودشان هستند. 

وی افزود: مردم ما مردم بسیار خوب و صبوری هستند. گرانی‌ها و مشکلات را به خوبی تحمل می‌کنند. نباید بین آنها مرزبندی کرد. باید مسئولان با رفتار و تصمیمات عاقلانه همه مردم کشور را مدیریت کنند.

مربی اسبق تیم فوتبال ملی کشورمان عنوان کرد: کرد، لر، بلوچ و ...همگی فرزند این آب و خاک هستند. رسانه‌هایی مثل اینترنشنال و من و تو به هیچ عنوان خیرخواه کشورمان نیستند و باید به همه مردم تریبون داد تا حرف دل‌شان را بزنند. 

پایان پیام/ ت 7

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول