اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تجار: اقدامات آشوب‌گران برنامه‌ریزی شده و غیرانسانی است

راضیه تجار، محقق، نویسنده و از اعضای هیئت موسس انجمن قلم ایران گفت: آتش زدن پرچم، اهانت به قرآن و مقدسات و هجمه به جان انسان‌های بی‌گناه از کارهایی است که به نظرم برنامه‌ریزی شده است و جریان را حتی از دست کسانی که از دید خود اعتراضشان انسانی است، خارج کرده است.وسعت نگاه، مطالعه، بینش قوی و در نهایت بصیرت و بصیرت و بصیرت در این زمان لازم است.

تجار: اقدامات آشوب‌گران برنامه‌ریزی شده و غیرانسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس، راضیه تجار، محقق، نویسنده و از اعضای هیئت موسس انجمن قلم ایران؛ در خصوص توهین به مقدسات و آتش زدن پرچم و...به مصاحبه پرداخت.

نویسنده پیشکسوت کشورمان در خصوص حواشی پیش آمده از مرگ خانم مهسا امینی اظهار داشت: جای تاسف است... آتش زدن پرچم، اهانت به قرآن و مقدسات و هجمه به جان انسان‌های بی‌گناه از کارهایی است که به نظرم برنامه‌ریزی شده است و جریان را حتی از دست کسانی که از دید خود اعتراضشان انسانی است، خارج کرده است.

وی در ادامه به وسعت نگاه، مطالعه، بینش قوی و در نهایت بصیرت و بصیرت و بصیرت توصیه کرد.

تجار در انتها درباره تالیفات خود در رابطه با حجاب افزود: اثری به نام یاس کبود در دست چاپ دارم، اما بیشتر آثارم که پیرامون گرایش زنان به حجاب است و به نظرم فرای حجاب بیرونی و ظاهری که واجب است و در قرآن و کلام اهل بیت به آن توصیه شده است؛ حجاب درونی است که باید فرد گرایش به ایمان و باورهای دینی داشته باشد و بداند که اگر توصیه‌هایی به خانم‌ها می‌شود برای این است که هم شانیت به آنها ببخشد و هم سلامت روانی بانوان و جامعه را در پناه خود حفظ کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول