اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۴۵۰ اثر تولیدی حوزه دفاع مقدس خراسان جنوبی رونمایی شد

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی گفت: از ۴۵۰ اثر فاخر تولیدی که ۱۲۰ برنامه تلویزیونی صدا و سیمای استان در حوزه دفاع مقدس است، رونمایی شد.

۴۵۰ اثر تولیدی حوزه دفاع مقدس خراسان جنوبی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا آینه‌دار در این مراسم با اشاره به اینکه صدا و سیما همواره توجه ویژه به موضوع ایثار و شهادت داشته است، اظهار داشت: برای تولیدات فاخر این سازمان، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه انصارالرضا استان کمک‌ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حوزه دفاع مقدس همچنان جای تبیین و کار دارد، افزود: امروز از ۴۵۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی تولید صدا و سیمای استان، معادل ۱۰۰ ساعت برنامه رونمایی شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  خراسان جنوبی گفت: ۸۰ برنامه یاد یاران با استناد به وصایای شهدا، ۲۰ نمایش رادیویی بلند، ۵۰ نمایش کوتاه معرفی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و ۶۰ برنامه یاد شقایق از جمله این آثار فاخر است.

وی  با بیان اینکه آمادگی کامل برای همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تولیدات حوزه دفاع مقدس را داریم افزود: در طول سال نیز در بخش‌های مختلف تولیدات حوزه ایثار و شهادت در کنداکتور‌های صدا، سیما و خبر وجود دارد و به آن اهمیت داده می‌شود.

آینه‌دار تصریح کرد: برای تولیدات کیفی در رسانه، دستگاه‌های فرهنگی از جمله صدا و سیما نیازمند حمایت است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: در خصوص دفاع مقدس تاکنون هر چه کار کردیم به اندازه کافی نبوده و ضروری است از یادگاران آن زمان که اکنون سن و سالی از آن‌ها گذشته مستندات تهیه شود.

سردار  محمدرضا مهدوی افزود: در دوران دفاع مقدس مدیران برخلاف برخی مسئولان امروز که تنها دنبال دیده شدن هستند، به دنبال کار جهادی و فی سبیل‌الله بودند و به دنبال حضور در مقابل دوربین‌ها و تریبون‌ها نبودند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس معادلات تمام دنیا را برهم زدیم، گفت: دفاع مقدس ما گنج است و طراحی عملیات‌های دفاع مقدس ما به گونه‌ای بود که در دنیا نمونه بود و با وجود کمبود تجهیزات، بهترین عملیات‌ها را طراحی می‌کردیم و سلاح‌های جنگی را بعد از هر پیروزی در عملیات‌ها مهندسی معکوس می‌کردیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول