اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مدیرعامل گپ: طیف گسترده‌ای از کاربران به پیام‌رسان داخلی آمدند/ کاربران جدید بسیار فعال‌تر از قدیمی‌ها

یک موضوع مهم درباره پیام‌رسان‌ها، میزان تبادل اطلاعات در آن در کنار آمار نصب و تعداد کاربران فعال است که ترافیک بیش‌تر نشان از ایجاد ارتباطات در پیام‌رسان‌ دارد. مدیر پیام‌رسان گپ با بیان اینکه در این روزها طیف گسترده‌ای از کاربران به گپ آمدند، گفت: کاربران جدید بسیار فعال‌تر هستند.

مدیرعامل گپ: طیف گسترده‌ای از کاربران به پیام‌رسان داخلی آمدند/ کاربران جدید بسیار فعال‌تر از قدیمی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، یکی از موضوعاتی که همواره درباره پیام رسان های داخلی مطرح می شود، توجه به میزان تبادل اطلاعات در آنها در کنار آمار نصب و تعداد کاربران فعال است.

مصرف ترافیک بیشتر در پیام رسان ها نشانه ای از این است که ارتباطات در پیام‌رسان‌ شکل گرفته است.

این روزها که در پی وضع محدودیت بر پیام رسان های رایج خارجی، این سوال که «در کدام پیام‌رسان ایرانی هستید؟» بین کاربران پرتکرار شده است، پیگیر تغییرات احتمالی وضعیت برخی از پیام رسان های ایرانی شدیم.

برنامه گپ (Gap) یک اپلیکیشن پیام رسان است که توسط توسعه دهندگان ایرانی منتشر شده است. از مجید انجیدنی مدیر پیام رسان گپ پرسیدیم: این روزها که دسترسی به برخی از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی محدود شده است، آیا کاربران به سمت پیام رسان گپ آمده اند؟ وضعیت این پیام رسان از نظر کاربران چگونه شده است؟

انجیدنی در پاسخ به این سوال توضیح داد: در این روزها طیف بسیار گسترده ای از کاربران به پیام رسان گپ آمده اند. 

وی در پاسخ به این سوال که میزان کاربرانی که در این دوره به پیام رسان داخلی گپ مراجعه کردند در مقایسه با دوره قبل چطور بوده است؟ گفت: این دوره میزان مراجعه به پیام رسان داخلی بسیار گسترده تر از دوره قبل بوده است.

انجیدنی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه میزان فعالیت کاربرانی که این روزها به پیام رسان داخلی گپ مراجعه کرده اند، گفت: کاربران جدید به طور محسوس بسیار فعال تر (نسبت به کاربران قدیمی)‌ هستند.

براساس آخرین آماری که امیر خوراکیان معاون وقت حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی در سال 1400 درباره اطلاعات آماری پیام‌رسان‌ها ارائه داد، تعداد کاربر ثبت‌نام‌شده در پیام‌رسان گپ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر و کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بوده است.

پایان پیام/ ت 87

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول