اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جابجایی زائران دهه پایانی صفر در مشهد رکورد زد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیشترین عملیات جابجایی زائران حرم رضوی بوسیله ناوگان حمل ونقل عمومی، امسال همزمان با دهه پایانی صفر و شهادت امام رضا(ع) در مشهد به ثبت رسید.

جابجایی زائران دهه پایانی صفر در مشهد رکورد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت : همزمان با دهه پایانی صفر ۴۴۸ هزار و ۲۳ زائر به وسیله ۱۰ هزار و ۶۶۷ سرویس اتوبوس و ۱۸ هزار و ۶۰ سرویس مینی‌بوس و سواری از ۲۸ شهریور تا ۵ مهرماه امسال وارد مشهد شده اند.

وی اظهار کرد: در همین بازه زمانی تعداد ۳۷۱ هزار و ۲۶۸ هزار زائر توسط هشت هزار و ۹۹۶ سرویس اتوبوس و ۱۷ هزار و ۳۲۴ سرویس مینی‌بوس و سواری از مبداء مشهد به مقاصد خود عزیمت کرده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هر ساعت ۱۱۰ دستگاه اتوبوس از شهر مشهد برای انتقال زوار سرویس دهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: طی دو روز آینده پیش بینی می‌شود به‌طور متوسط روزانه دو هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی ۷۰ هزار زائر اقدام کنند.

امانی تصریح کرد: بیشترین عملیات جابجایی زائران حرم رضوی بوسیله ناوگان حمل ونقل عمومی، امسال همزمان با دهه پایانی صفر و شهادت امام رضا(ع) در مشهد به ثبت رسید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول