اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام جمعه شهرری: با آشوبگران نباید مماشات کرد

امام جمعه شهرری با بیان اینکه با آشوبگران نباید مماشات کرد، گفت: دشمنان سعی داشتند پیاده روی اربعین با ۲۱ میلیون زائر حسینی و سفر رئیس جمهور به سازمان ملل و سخنرانی‌ شجاعانه‌اش علیه آمریکا را با خرابکاری‌های اخیر تحت الشعاع قرار دهند.

امام جمعه شهرری: با آشوبگران نباید مماشات کرد

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: عناصر اصلی آشوب و اغتشاشات در حوادث اخیر، همان باقی مانده فتنه سال ۸۸ و ۹۲ بودند و عده‌ای هم مثل هر دعوا و درگیری طبیعتا احساساتی می‌شوند و کمک می‌کنند.

وی گفت: این ناآرامی‌ها دقیقا با پشتوانه آمریکا، رژیم غاصب صهیونیست، آل سعود، گروهک منافقین، سلطنت طلب‌ها و رقاص‌های طاغوت رقم می‌خورد.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه این افراد به هیچ وجه جزو مردم نیستند، ادامه داد: خواسته، غیر از آشوبگری است، کسانی که ناآرامی‌های چند روز گذشته را رقم زدند آشوبگرند، نباید با آنها مماشات کرد و باید به سزای اعمالشان برسند.

حجت الاسلام شاهچراغی با تأکید بر اینکه تعداد این افراد زیاد نیست، اضافه کرد: قطعا شیشه شکستن و تخریب، سر و صدا دارد ولی هیچ نگرانی نیست و موج خروشان نظام و کشور همین سیل مردمی بودند که خودجوش در سراسر کشور برای محکومیت اغتشاشات به میدان آمدند.

وی وارث اصلی انقلاب را همین مردم رنج کشیده و خون دل خورده دانست و تصریح کرد: آتش زدن قرآن، امامزاده، مسجد، پرچم، آمبولانس، اتوبوس و اموال عمومی یا حمله و کشتن مردم با جنایت و وحشی‌گری کار یک مسلمان نبوده و این اعمال به هیچ وجه قابل گذشت نیست لذا کسانی که اموال عمومی و شخصی مردم را با حمله به زن و مرد از بین می‌برند آشوبگرند و باید برای همیشه از صحنه روزگار محو شوند.

امام جمعه شهرری به یکی دیگر از اهداف و نیات پلید دشمنان اشاره و ابراز کرد: در شرایطی که اربعین را با ۲۱ میلیون زائر حسینی که قریب به ۵ میلیون نفر سهم کشورمان بود، پشت سر گذاشتیم همچنین سفر رئیس جمهور به سازمان ملل که بی‌سابقه بود و فریاد ملت را با شجاعت و شهامت در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها در خانه آمریکا علیه آمریکا طنین‌انداز کرد، دشمنان سعی داشتند این دو رویداد مهم را با خرابکاری‌های اخیر تحت الشعاع قرار دهند.

حجت الاسلام شاهچراغی با تأکید بر اینکه مردم بیش از این تحمل این آشوبگران و اغتشاش را  ندارند، عنوان کرد: مطالبه جدی مردم از قوه قضائیه برخورد جدی و اساسی با عوامل این اتفاقات اخیر است و باید حرمت شکنان به سزای اعمالشان برسند.

وی در پایان با تشکر از حضور مردم انقلابی و ولایی شهرری در راهپیمایی روز جمعه و محکومیت اغتشاشات، خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ مردم خط بطلان بر فتنه آشوبگران بود و مردم غیور با قاطعیت اعلام کردند که همچنان در خط انقلاب و پشتیبان ولایت هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول