اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایجاد مسیر دسترسی به شهرک آی تی زنجان در دست پیگیری است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان پیگیری مسیر دسترسی به شهرک آی تی زنجان را یادآور شد و گفت: در این مورد دو گزینه پیگیری می‌شود که یکی خروجی از آزادراه و دیگری ایجاد یک راه دسترسی از جاده قدیم است.

ایجاد مسیر دسترسی به شهرک آی تی زنجان در دست پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران به پیگیری مصوبات جلسات گذشته اشاره و اظهار کرد: این روال معمول در جلسات ستاد رفع موانع تولید است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان پیگیری مسیر دسترسی به شهرک آی تی زنجان را از دیگر پیگیری‌های انجام شده در جلسه عنوان و تصریح کرد: در این مورد دو گزینه پیگیری می‌شود که یکی خروجی از آزادراه و دیگری ایجاد یک راه دسترسی از جاده قدیم است.

وی به بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی از جمله تخصیص سوخت به روال معمول اشاره کرد و افزود: بر اساس مصوبه در مواقع بروز مشکل برای بارگذاری موارد، روال کاغذی امور برای تخصیص سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی بازیابی خواهد شد.

فغفوری به پرداخت بخشی از مطالبات ایریکو در رابطه با اجرای پروژه راه‌آهن شمال غرب اشاره کرد و گفت: این اقدام که در راستای سپردن پروژه‌ها دیگر انجام می‌شود توسط استاندار پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تسهیلات ریالی شرکت سرجین بافت را از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه عنوان و تصریح کرد: موارد چهارگانه مطرح شده توسط بانک ملی در مورد این شرکت لحاظ شده، بنابراین با آن موافقت شد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول