اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

حریق به جان لنج باری در دیلم افتاد

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آتش سوزی لنج باری در حوضچه بندر دیلم، گفت: در این حادثه یک نفر تبعه افغانستانی دچار ۹۰درصد سوختگی شد.

حریق به جان لنج باری در دیلم افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از وقوع آتش سوزی لنج باری در حوضچه بندر دیلم خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اعلام اضطرار تلفنی به مرکز رسیدگی به اضطرارهای دریایی دیلم مبنی بر آتش سوزی یک فروند موتور لنج باری در حوضچه بندر دیلم، هماهنگی لازم انجام و بلافاصله شناور سار ۳ در ساعت ۶:۴۵ دقیقه به موقیعت اعزام و اطفاء حریق از طریق دریا آغاز شد.

وی گفت: همچنین با اعزام خودروهای آتش نشانی به موقعیت، اطفاء حریق از طریق خشکی نیز انجام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در ساعت ۷ صبح نیز طی هماهنگی با منطقه نفتی بهرگان سر، شناورهای آدیش ۲ و گلبال آرو از منطقه نفتی بهرگان همراه با تیم واکنش سریع اداره کل به سمت اسکله دیلم برای کنترل صدمات و پشتیبانی عملیات اطفاء حریق عزیمت کرد.

خسروی تصریح کرد: در ساعت ۳۰: ۹ فرمانده تیم واکنش سریع پس از استقرار در موقعیت اعلام کرد حریق توسط شناورهای اعزامی تحت کنترل درآمده و عملیات خنک سازی موتور لنج ادامه دارد.

وی بیان  کرد: در ساعت ۴۵: ۱۲ نیز فرمانده تیم واکنش سریع اعلام کرد آتش به طور کامل مهار شده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: طی اعلام تعاونی لنجداران دیلم، یک نفر تبعه افغانستانی به عنوان نگهبان شناور بوده که در ابتدای آتش سوزی دچار سوختگی ۹۰ درصد شده که با قایق‌های محلی از شناور خارج و به بیمارستان سوختگی گناوه منتقل شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول