اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حرکت اغتشاشگران که یک پرستار را در حال امداد رسانی می‌زنند؛ اصلا قابل توجیه نیست

پدر محمد فلاح پرستار مازندرانی که در اغتشاشات اخیر جان خورد را از دست داد، گفت: پسرم در حالی که داشت یک مصدوم را نجات می‌داد، او را زدند آیا حق پسر من بود که او را با تفنگ شکاری بزنند؟

حرکت اغتشاشگران که یک پرستار را در حال امداد رسانی می‌زنند؛  اصلا قابل توجیه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پدر محمد فلاح پرستار مازندرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کسانی که معاند و مغرض هستند مسئله‌شان جمهوریت نیست بلکه نخواستن این کشور است، اظهار کرد: کسی که نمی‌خواهد استقلال کشور را ببیند این حرکات را انجام داده است.

وی با بیان اینکه پسر من یک پرستار بود و در حال امداد او را زدند،گفت: پسرم در حالی که داشت یک مصدم را نجات می‌داد، او را زدند، حق پسر من بود که او را با تفنگ شکاری بزنند؟

این پدر داغدیده با تصریح بر اینکه کسی که در حال نجات جان مصدومان است، حال این مصدم مال هر کسی بوده، در حال نجات به مصدوم بود، او را هدف قرار دادند، ادامه داد: وقتی شما اغتشاشگران یک پرستار را می‌زنید، اصلا قابل توجیه نیست و هدف‌تان زدن امنیت کشور است.

فلاح با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند، خاطرنشان کرد: مردم باید حساب دست‌شان بیاید، وقتی یک نفر با اسلحه یکی را می‌زند و چهار نفر او را اسکورت و فرار می‌کنند قطعا اینها معاند و آموزش دیده هستند.

وی گفت: جوانان مشاهده کنند، این جوان هم مثل شما بود، پسرم بسیجی فعال در گردان امام حسین(ع)  بود، حتی وقتی که در بیمارستان مشغول کار بود هم دنبال علم و تحصیل بود و می‌خواست به کشور خدمت کند، دشمن  به دنبال تخریب تفکر جوانان است و مطمئنا کشوری مثل آمریکا به دنبال امنیت کشور ما نیست.

به گزارش فارس، پرستار بسیجی محمد فلاح متولد ۶۸ و دارای یک فرزند پسر شش ساله پس از پایان کار در یکی از بیمارستان‌های استان عازم رفتن به منزلش واقع در روستای معلم کلای بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد بود که در روز اغتشاش با مشاهده فعالیت همکاران درمانی‌اش جهت امدادرسانی به مصدومان به کمک آن‌ها می‌رود که  با اصابت تفنگ ساچمه‌ای یکی از اغتشاشگران جان خود را  دست می‌دهد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول