اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مردم سمنان؛ همچنان در خط انقلاب+ عکس و فیلم

مردم استان سمنان امروز در راهپیمایی‌های خودجوشی در شهرهای گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر، با قاطعیت اعلام کردند که همچنان در خط انقلاب استوارانه حضور دارند.

مردم سمنان؛ همچنان در خط انقلاب+ عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، راهپیمایی‌های مردمی در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر و آشوب‌هایی که معاندان نظام اسلامی و فرصت‌طلبان ترتیب دادند، در شهرهای گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی‌ها با قاطعیت اعلام کردند که همچنان در خط انقلاب استوارانه حضور دارند و راهپیمایی‌های خودجوش خود را تا برچیده شدن بساط فتنه اخیر ادامه خواهند داد.

امروز همچنین پیکر مطهر یک بسیجی شهید در گرمسار روی دستان پرمهر مردم تشییع شد.
 


این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان و اقشار مختلف مردم شهرستان گرمسار برگزار شد.

مردم گرمسار همراه با تشییع پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید «محمدحسین سروری‌راد»، تجمع باشکوهی را علیه دستگاه فتنه و اغتشاشات اخیر در بلوار شهید بهشتی شهر گرمسار ترتیب دادند.

پیکر شهید سروری‌راد که در اغتشاشات اخیر گرمسار به شهادت رسید با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و مردم گرمسار تشییع شد.
 


پیکر این شهید والامقام، پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام‌ مطیعی در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

راهپیمایی مردمی محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر همچنین پیش‌تر با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان سمنان در مسیر منتهی به میدان کوثر این شهر برگزار شده بود.

امروز همچنین اقلام و سلاح‌های کشف‌شده در آشوب‌های اخیر از دستگیرشدگان با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، فرمانده انتظامی شاهرود و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود به نمایش درآمد.

در میان این اقلام، انواع چاقو، قمه و سلاح‌های جنگی همچون کلت و وینچستر، مشروبات الکلی و مواد مخدر دیده می‌شود.
 


انتهای پیام/74001/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول