اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

حاجی‌علی اکبری: دشمن پی‌درپی از ملت ایران سیلی می‌خورد/ امروز میدان انقلاب، میدان رویارویی با دشمنان پلید است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امروز میدان انقلاب تهران، میدان رویارویی با دشمنان پلید ملت و انقلاب اسلامی است و دشمن دارد پی در پی از ملت ایران سیلی می‌خورد.

حاجی‌علی اکبری: دشمن پی‌درپی از ملت ایران سیلی می‌خورد/ امروز میدان انقلاب، میدان رویارویی با دشمنان پلید است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) که بعدازظهر امروز (یکشنبه سوم مهر) در میدان انقلاب تهران در اعتراض به اغتشاشات اخیر برگزار شد، گفت: پرچم اسلام ناب و اهل بیت در سرزمین ایران با انقلاب اسلامی بر افراشته شد. رسول خدا فرمودند که اگر علم و ایمان و دین در کهکشان‌ها باشد، مردانی بزرگ و بلند همت از سرزمین فارس آرا به دست خواهند آورد.

وی ادامه داد: ۴۳ سال از انقلاب ملت بزرگ ایران می‌گذرد، بار دیگر نسل سلمان و ایرانیان مومن و وفادار در حمایت از این نهضت بزرگ حضور یافتند؛ امروز میدان انقلاب، میدان جدیدی برای رویارویی سرنوشت ساز این ملت در برابر جریان استکبار جهانی با سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه میدان انقلاب امروز میدان رویارویی با دشمنان پلید انقلاب است، اظهار کرد: راز دشمنی‌های زنجیره ای دشمنان این است که استکبار جهانی از این انقلاب پی‌درپی سیلی خورده است. ملت ایران هیچ گاه از سیلی زدن به دشنان غافل نبودند، تمدن دشمنان رو به نابودی است و نشانه‌های زوال آن‌ها را در برگرفته است.

وی ادامه داد: دشمنان هم‌اکنون نفوذی در منطقه ما ندارند؛ آن‌ها دنبال ایرانی تجزیه شده، نا امن و به هم ریخته بودند اما به کوری چشم‌شان و با حمایت ملت ایران به اهداف‌شان نرسیدند و ایران امروز متحد، امن، متدین، مستقل، متدین، دلبسته به آرمان‌ها، مقتدر، بهره‌مند از قدرت بازدارندگی و خار چشم دشمنان است.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه دشمنان نتوانستند در برابر ملت ایران مقاومت کنند و به دنبال فتنه انگیزی نیابتی افتادند، اظهار کرد: دشمنان ما با گفتمان مقاومت و با پرچمداری شهید سلیمانی زمین‌گیر شدند لذا مستأصل به دنبال فتنه انگیزی هستند. آن‌ها وقتی که دیدند شعارهای انقلاب در سازمان ملل زنده است و به دست رئیس جمهور تصویر سردار سلیمانی در سازمان ملل بالا رفت، بار دیگر ناامید شدند و دست به فتنه‌ای جدید زدند.

وی با تاکید بر اینکه آشوب‌های اخیر برنامه‌ریزی شده بود، تصریح کرد: منافقان، جریان سلطنت طلب و گروهک‌های پست را به میدان آوردند اراذل و اوباش را آموزش دادند و آن‌ها را به شیوه‌های داعشی آموزش دادند، فضای مجازی را هم در اختیار داشتند. فوت بانوی جوان این فرصت را در اختیار آنان قرار داد و فورا با همه ساز و برگ وارد میدان شدند و این بار با خشونتی وصف ناپذیر به جان ملت افتادند.

حاج علی‌اکبری با تاکید بر اینکه این رفتارهای داعشی تناسبی با فرهنگ ملت ایران ندارد، اظهار کرد: اغتشاش‌گران اموال عمومی و خصوصی را آتش زند و برای کشته‌سازی طراحی کردند.

حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: تمام کینه‌ای که اغتشاش‌گران ناجوانمرد از ملت قهرمان ایران داشتند، یک جا بر سر شهدای امنیت روزهای اخیر آوردند. برخی از خبرهای این اغتشاشات را نمی‌توان شنید و تاب آورد؛ اهانت به ساحت قرآن کریم سخت ترین جسارت‌ها و هتک حرمت‌های اغتشاش‌گران بود.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما از روز اول صف خود را از جنایتکاران جدا کردند و این اغتشاشات، هیچ ظرفیت مردمی پیدا نکرد. مردم امروز بعد از راهپیمایی باشکوه در نماز جمعه این هفته در سراسر کشور، مجدداً اینجا در میدان انقلاب گرد هم آمدند تا به استکبار جهانی بگویند که خسارت اغتشاشات اخیر در کشور ما، به عهده آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ملت ما به موقع خودش، انتقام تمام این نامردی‌ها را خواهد گرفت.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امیدواریم با دست قدرت نیروهای نظامی و انتظامی و با تدبیر دستگاه قضایی، اغتشاشگران به اشد مجازات برسند. حساب جوانان و نوجوانانی که از روی احساسات به دام دشمن افتادند، از دشمنان ملت ایران جدا است؛ ما برای این فرزندان خودمان دعا می‌کنیم تا هدایت شوند و آن‌ها را مشمول رأفت اسلامی می‌دانیم.

حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: ما از خواص بی‌بصیرت و بی‌مروت که با پول ملت ایران چهره شدند، ناراحت هستیم؛ این افراد بد امتحان دادند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که توبه کنند.

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: از نیروی حافظ امنیت و فراجا که مظلومانه ایستادند و امنیت کشور را حفظ کردند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به این عزیزان قوت بدهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول