اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تعیین تکلیف اتوبوس‌های ارسالی به قزوین

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از عدم پیگیری پیرامون وضعیت اتوبوس‌های ارسالی رشت به قزوین گفت: متأسفانه تعدادی از این اتوبوس‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده و در شهر قزوین باقی‌مانده‌اند.

تعیین تکلیف اتوبوس‌های ارسالی به قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت رئیس شورای اسلامی شهر رشت امشب در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: با تأمل و تعمق در زندگی این پیامبر عظیم‌الشأن اسلام یقیناً می‌توانیم در زندگی در مسیر حق و راستی قرار بگیریم و یکی از مباحثی که ایشان به آن تأکید فراوان داشتند حفظ اتحاد و برادری در بین مسلمانان و دوری از نفاق و دشمنی است.

محمدحسین واثق کارگرنیا به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یادآوری روزهای هشت سال دفاع مقدس، غرور ملی را در جان همه عاشقان ایران اسلامی زنده می‌کند و به‌واقع ملتی که با اطاعت‌پذیری از ولایت برای ادای تکلیف در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند یقیناً به پیروزی بزرگ و غروری بی‌پایان دست خواهند یافت.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) افزود: یکی از افتخارات ما ایرانیان، وجود بارگاه مقدس امام رضا (ع) در ایران است که موجب خیرات و برکات فراوانی است و این امام همام نیز در طول دوران عمر پربرکت خود برای گسترش اسلام ناب محمدی تلاش‌های فراوانی انجام دادند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با تسلیت سالروز ارتحال حضرت محمد (ص) اظهار کرد: چند سال است که اتوبوس‌های رشت به‌منظور تعمیر و بازسازی به قزوین ارسال شده‌اند، اما نتیجه مطلوب در این باره محقق نشد.

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه اتوبوس‌های ارسالی رشت به قزوین از محل بیت‌المال خریداری شده است افزود: با پیگیری‌های شورای ششم تعدادی از این اتوبوس‌ها به رشت بازگردانده شد؛ اما تعدادی هنوز در قزوین وجود دارد و قرار بود شهرداری رشت، نسبت به فروش برخی از آن‌ها که فاقد شرایط استفاده است اقدام کند، اما این مهم هنوز انجام نشده و باید هر چه سریع‌تر اتوبوس‌های باقی‌مانده در قزوین تعیین تکلیف شود.

وی به خرید اتوبوس‌های جدید برای رشت اشاره کرد و گفت: از محل فروش اتوبوس‌های اسقاطی می‌توانیم نسبت به خرید اتوبوس‌های جدید برای رشت اقدام کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول