اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال پیکان به دنبال حضور در جمع 4 تیم برتر/ اکبری: سالن غیراستاندارد سرمایه‌گذاری باشگاه را هدر می‌دهد

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: آسیب بازیکنان به دلیل استاندارد نبودن سالن، سرمایه‌گذاری باشگاه را هدر می‌دهد.

والیبال پیکان به دنبال حضور در جمع 4 تیم برتر/ اکبری: سالن غیراستاندارد سرمایه‌گذاری باشگاه را هدر می‌دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری درباره تمرینات تیم پیکان برای حضور در لیگ برتر 1401 اظهار کرد: از هشتم مرداد تمرینات خود را شروع کردیم و نسبت به سال گذشته تغییرات کمی داشتیم. وضعیت جسمی بازیکنان خوب است جز یکی دو بازیکن که مصدومیت‌هایی جزئی دارند و امیدواریم قبل از شروع مسابقات با بهبودی کامل در مسابقات حاضر شوند.

وی ادامه داد: آماده هستیم که استارت مسابقات زده شود و بازی‌های خود را در لیگ برتر آغاز کنیم. تاکنون سه دیدار تدارکاتی داشتیم و در این هفته هم یک بازی دوستانه دیگر خواهیم داشت. ممکن است پیش از شروع مسابقات یک مسابقه دوستانه دیگر هم برنامه‌ریزی کنیم.

اکبری در خصوص هدف تیم پیکان در لیگ برتر توضیح داد: هدف این است که جزء تیم‌های مدعی باشیم. چهار تیم قوی در لیگ حضور دارند که جزء تیم‌های خوب هستند و ما هم دوست داریم جزء چهار تیم اول ایران باشیم.

وی با بیان این که سال گذشته 6 تیم قدرتمند در لیگ برتر حضور داشتند، تصریح کرد: در لیگ برتر 1400، 6 تیم قدرتمند مدعی قهرمانی بودند. سپاهان اصفهان یکی از این تیم‌ها بود که متاسفانه امسال فعالیت خود را در لیگ دسته یک ادامه می‌دهد و شهرداری ارومیه دیگر تیم قوی لیگ بود که به نظر می‌رسد امسال نسبت به سال گذشته افت داشته است. برای این تیم که در لیگ برتر حضور دارد آرزوی موفقیت می‌کنم اما سال گذشته هر دوی این تیم‌ها جزء مدعیان بالای جدول بودند.

سرمربی تیم پیکان تهران تصریح کرد: باقی تیم‌ها هم سر جایشان هستند به اضافه تیم مشهد و اردکان که امسال اضافه شدند و می‌تواند رقابت جذاب و خوبی میان تیم‌ها وجود داشته باشد. با توجه به پخش شدن بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف این انتظار می‌رود که کیفیت لیگ امسال بهتر از سال‌های قبل باشد. برخی بازیکنان باتجربه‌تر شدند و برخی بازیکنان جدید و با انگیزه به چرخه لیگ اضافه شدند که می‌تواند روی کیفیت تیم‌ها اثرگذار باشد.

اکبری درباره تغییرات ایجاد شده در لیگ برتر امسال گفت: سازمان لیگ هر سالی که زمان بیشتری برای برگزاری مسابقات داشته، یک مسابقه در هفته برگزار کرده و هر زمان فرصت کمتری در اختیار داشته در هر هفته دو مسابقه برگزار کرده است. ما تجربه هر دو شیوه را داریم اما در مجموع این تصمیم به نفع تیم‌های حاضر در شهرستان‌هاست تا به لحاظ حمل و نقل برای حضور در شهر میزبان مشکلات کمتری داشته باشند. امسال تیم‌ها با آرامش بیشتری در مسابقات حضور خواهند داشت و اگر آسیب جزیی باشد امکان برطرف کردن آن وجود دارد.

وی ادامه داد: فدراسیون والیبال باید خیلی قبل‌تر از این بر موضوع استانداردسازی سالن‌ها توجه می‌کرد چرا که کمترین چیزی که در کل کشورهای دنیا دیده می‌شود استانداردسازی سخت‌افزاری سالن‌های ورزشی است. اگر یک سالن از نظر کفپوش استاندارد باشد بازیکنان مصدومیت‌ و کمردرد کمتری تجربه می‌کنند. استانداردسازی اقدام مثبتی است و اگر بازیکن به دلیل استاندارد نبودن سالن آسیب ببیند، سرمایه گذاری باشگاه روی بازیکن بی نتیجه خواهد ماند.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: سه چهار بار برنامه لیگ تاکنون تغییر کرده است قبل از مسابقات این تغییرات طبیعی است اما امیدوارم از زمان شروع رقابت‌ها لیگ به صورت منظم برگزار شود. ناظران و داوران بهتر از گذشته عمل کنند و شرایطی فراهم شود تا تمام تیم‌ها به هر شهری که می روند با آرامش بازی کنند و قانون به نحو احسن رعایت شود.

سی ‎و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز می‌شود تا این رقابت‌ها نسبت به سال قبل 28 روز زودتر آغاز و از فشردگی مسابقات تا حدی کاسته شود.

لیگ برتر مردان سال 1401 با حضور 14 تیم پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، سایپا تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، لبنیات هراز آمل، ایفا سرام اردکان، گیتی پسند اصفهان، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز خواهد شد.

پایان پیام/ ت 34

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول