اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرپرست به دنبال حضور در انتخابات/ پورسلمان: بازخوردها خوب باشد، ثبت نام می‌کنم

سرپرست جدید فدراسیون شمشیربازی می‌گوید: اگر بازخوردها از سوی هیات‌ها خوب باشد، در انتخابات فدراسیون ثبت نام خواهم کرد.

سرپرست به دنبال حضور در انتخابات/ پورسلمان: بازخوردها خوب باشد، ثبت نام می‌کنم

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: دستور وزیر ورزش بود و با توجه به تجربه‌‌ای که در این رشته دارم، امیدوارم بتوانیم قدم‌های خوبی برداریم و انتخابات خوبی هم برگزار شود.

وی با اشاره به ثبت نام مجدد از نامزدهای انتخابات این فدراسیون گفت: با توجه به مجوزی که داریم می‌توانیم ثبت نام مجدد انجام دهیم و این اتفاق می‌افتد. باقرزاده نمی‌تواند در انتخابات حاضر شود و از دو نفر دیگر هم احتمالا یک نفر نیاید و به همین دلیل ثبت نام مجدد انجام خواهد شد.

سرپرست جدید فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه خودش هم وارد کارزار انتخابات خواهد شد یا خیر، گفت: بستگی به بازخوردی که از هیات‌ها می‌گیرم دارد. خوشبختانه در این یکی دو روزه بازخوردها بد نبوده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

پورسلمان در خصوص انتقادهایی که به شرایط فعلی فدراسیون شمشیربازی می‌شود، عنوان کرد: برخی انتقادها فنی است که نیاز به آسیب شناسی دارد و ما هم می‌شنویم و اشکالات را رفع خواهیم کرد. برخی انتقادها هم شخصی است که ورود نمی‌کنیم و فقط می‌شنویم.

وی در مورد اینکه تغییر و تحولی در فدراسیون صورت خواهد گرفت یا خیر، گفت: تا انتخابات با همین دوستان فعلی در فدراسیون ادامه می‌دهیم و مگر اینکه کسی خودش نخواهد با سیاست‌هایی که داریم، کنار بیاید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در مورد همزمانی دو مسئولیت گفت: فعلا با حفظ سمت به عنوان سرپرست فدراسیون کار می کنم. البته اداره کل ورزش و جوانان یزد یکی از اداراتی بوده که وزیر ورزش از عملکرد آن رضایت داشته است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول