اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وزیر بهداشت: ۱۲۰۰ نیروی درمانی در خدمت زائران رضوی خواهند بود/ برپایی ایستگاه‌های سلامت در مسیرهای منتهی به مشهد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه خادمان حوزه سلامت در تمامی مسیرهای منتهی به مشهد حضور دارند، گفت: در ماموریت ویژه این دهه، ۱۵۰ ایستگاه سلامت با ۵۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۲۰۰ نیروی بهداشتی و درمانی حضور دارند.

وزیر بهداشت: ۱۲۰۰ نیروی درمانی در خدمت زائران رضوی خواهند بود/ برپایی ایستگاه‌های سلامت در مسیرهای منتهی به مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظهر امروز از ایستگاه سلامت روستای ابرش در کیلومتری ۶۰ کیلومتری جاده نیشابور به مشهد بازدید کرد.

عین‌اللهی در حاشیه این یازدید در جمع خبرنگاران گفت: ماموریت ویژه این دهه، ۱۵۰ ایستگاه سلامت با ۵۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۲۰۰ نیروی بهداشتی و درمانی حضور دارند تا در صورت نیاز خدمت‌رسانی لازم را به زائران پیاده امام رضا (ع) داشته باشند.

وی افزود: در دهه پایانی ماه صفر امسال تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران پیاده رضوی با مشارکت تمامی خادمان حوزه سلامت در سطح کشور اندیشیده شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان‌کرد: خادمان حوزه سلامت در تمامی مسیرهای منتهی به مشهد حضور دارند اما به جهت آن که تردد اکثر زائران پیاده از جاده نیشابور است در این مسیر ایستگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای بیشتری داریم.

عین اللهی گفت: خدای منان را شاکریم که در مسیر زائران پیاده رضوی هستیم، زائرانی که از تمامی گروه‌های سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان هستند و این حضور میلیونی جمعیت عاشق و دلداده امام رضا(ع) را یک حماسه بزرگ می‌دانیم.

وی تصریح‌کرد: باعث افتخار است که در مسیر سلامت زائران پیاده امام رضا(ع) خدمات‌رسانی می‌کنیم و در این خصوص تدابیر بسیارخوبی در موضوعات بهداشتی، دارویی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی اندیشیده شده است.

 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول