اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیت‌اللّه علم‌الهدی: مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه تقابل ما در برابر کفر و استکبار جهانی است، گفت: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهدا نشانگر این است که مردم پای انقلاب و حکمرانی دین ایستاده‌اند و از انقلاب و دین دست‌بردار نیستند.

آیت‌اللّه علم‌الهدی: مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در آیین تشییع شهدای امنیت در مشهد، با بیان اینکه مردم پای انقلاب و حکمرانی دین ایستاده اند، گفت: مساله اسلام و حکمرانی دین در این کشور مساله‌ای است که در هیچ زمان کهنه نمی‌شود.

وی افزود: مردم ۴۳ سال پای انقلاب بودند و مردانه مقاومت می‌کنند، از این انقلاب دست بردار نیستند و این انقلاب و اصول آن که حکمرانی دین و اجرای احکام در زندگی اجتماعی است با هیچ تحمیلی دچار مشکل و عقب‌نشینی نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ۸۵ سال پیش در مسجد جامع گوهرشاد مردان غیور دلاور برای حفظ عفت و حجاب نوامیس در مقابل مزدوری دیکتاتور و دین ستیز یعنی رضا خان ملعون به پا خاستند و مظلومانه در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند و این ۲ شهید اخیر هم بعد از ۸۵ سال به آن‌ها پیوستند.

آیت‌الله علم الهدی افزود: تقابل ما در برابر کفر و استکبار جهانی است که خیال می‌کند این مردمی که با صلابت و همت در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادند از نتایج دفاع مقدس به سادگی دست بردار هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون شاهد حضور نسل چهارم انقلاب هستیم و انقلاب مقدس اسلامی ما به خون‌بهای شهدای هشت سال دفاع مقدس زنده و جاوید و قویتر از روز اول مشاهده می‌کنیم و این نسل پای این دستاوردهای دفاع مقدس و خون‌بهای شهیدان ایستاده است.

امام جمعه مشهد با بیان این که در برابر منکر ابتدا باید از راه، محبت، صمیمیت و جذب استفاده کنیم، افزود: بی حجابی، ابزار نرم استکبار جهانی است که با پدیده بی حجابی به میدان جنگ و مبارزه با انقلاب آمده است.

آیت‌الله علم الهدی تصریح‌کرد: بی‌حجابی در جامعه ما یک ناهنجاری است که نهاد‌های مسوول در جریان پیشگیری از جرم باید با آن مبارزه کنند و امیدواریم مبازه با این پدیده در جامعه، صورت همگانی و همه گیر پیدا کند و دستگاه‌های حاکمیتی هم پند بگیرند و ۲۰ دستگاه مسوول حفظ و صیانت حجاب با کمال قدرت، وظایف قانونی خود را در این عرصه اجرا کنند.

 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول