اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف یک تن و 89 کیلوگرم انواع مواد افیونی طی 2 عملیات در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمدعلی گودرزی  در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی به همراه سربازان گمنام امام زمان به منطقه شناسایی شده اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: مأموران پس از مشاهده قاچاقچیان با آنان به صورت مسلحانه درگیر و موفق به کشف مقدار 807 کیلو و 900 گرم تریاک، 125 کیلو و 300 گرم حشیش جمعا به وزن تقریبی 933 کیلو و 200 گرم انواع موادمخدر شدند.

سردار گودرزی با اشاره به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزبانان هنگ مرزی زابل اظهار کرد: پس از چندین شبانه‌‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزبانان هنگ مرزی زابل موفق شدند با زمینگیر کردن قاچاقچیان مقدار 156 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مأموران قرار دارد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاوردهای مرزبانی، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول