اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دسیسه دشمنان در هر دوره‌ای با شکست مواجه شده است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به صورت قاطعانه حامی پلیس هستند.

دسیسه دشمنان در هر دوره‌ای با شکست مواجه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث اخیر و اغتشاش در برخی شهرهای کشور و با محکوم کردن این گونه حرکات اظهار کرد: دسیسه دشمنان در هر دوره‌ای با شکست مواجه شده و در این دوره نیز شکست خواهد خورد.

وی به فتنه‌های چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: سوال این است که دشمن در کدام فتنه دستاورد داشت؟ مگر این که ملت متحدتر از گذشته به راه خود ادامه داد و زیر بیرق ولایت فقیه قله‌ها را یکی پس از دیگر فتح کرد.

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» یادآور شد: وحدت ملی همه اقوام و مذاهب رکن اصلی برای نیل به اهداف بزرگ ایرانی و اسلامی است و حتما باید به اشکال گوناگون تقویت شود.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: ما نمایندگان، همراه مردم قائل به این هستیم که اشکالات موضوعات فرهنگی و اجتماعی و کاستی‌های احتمالی دیگر به‌طور درون زا و از داخل و توسط خود ملت حل شدنی بوده و در این راه دست از اقدام سازنده بر نخواهیم داشت. 

وی به راهپیمایی اخیر مردم هم اشاره کرد و گفت: راهپیمایی مردم به مثابه سیل خروشان ملت علیه فتنه و آشوبگری و دشمن خارجی است.

آزاده دفاع مقدس همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به حساب رژیم صهیونیستی این ملت جداگانه و اساسی خواهد رسید. 

حسینی‌پور افزود: مجلس و همه ارکان حاکمیت ضمن صیانت از حقوق آحاد ملت نحیب و شریف ایران، علی‌الخصوص امنیت مردم، حمایت از پاسداران این امنیت را لازمه احقاق این حق ملت می‌داند زیرا انقلاب اسلامی ایران به ابتناء ارزش‌های راستین الهی و نگاه خلیفه‌الهی به انسان است.

وی متذکر شد: واضح است دشمنان و منافقین در چنین ملتی توسط خود ملت حذف می‌شوند و برگ افتخاری دیگری بر دشمن شناسی خود رقم می‌زنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: نمایندگان مجلس به‌طور قاطعانه حامی پلیس هستند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول