اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری قاتل شهروند ایرانشهری پس از یک ماه فرار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند ایرانشهری پس از1 ماه فرار و کشف سلاح جنگی کلاش خبرداد.

دستگیری قاتل شهروند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در تشریح این خبر اظهار داشت: در سی و یکم مرداد 1401 طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول با خودروی پراید از مسیر روستا به سمت شهرستان ایرانشهر بوده که توسط فرد شتاخته شده ای با اسلحه کلاش به قتل رسیده و از صحنه جرم متواری شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

این مقام ارشدانتظامی بیان داشت: با توجه به متواری بودن قاتل ، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفاء متهم بدست آورده، که در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی پس از 1 ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش به همراه 5 فشنگ جنگی کشف و ضبط گردید .

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتول اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول