اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز سال تحصیلی ۵۰۰ هزار دانش‌آموز مازندرانی/ کمبود معلم نداریم

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش مازندران، گفت: امروز ۵۰۰هزار دانش‌آموزش مازندرانی سال تحصیلی را آغاز کردند.

آغاز سال تحصیلی ۵۰۰ هزار دانش‌آموز مازندرانی/ کمبود معلم نداریم

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعی|اسفندماه سال ۹۸ بود که پای ویروس کرونا به جامعه باز شد و در پی آن خیلی ناباورانه اعلام شد که آموزش به‌صورت غیرحضوری باشد؛ برای دانش‌آموزانی که شور و شوق یادگیری را در فضای مدرسه یاد گرفته بودند دوری از این محیط آن هم در مدت نامعلوم خیلی نگران‌کننده بود.

با تلاش معلمان و فداکاری و خلاقیت‌هایی که در این زمینه به‌کارگیری شد کلاس‌ها غیرحضوری یا به عبارتی آنلاین شد اما آموزش تعطیل نشد ولی طی این مدت این دلتنگی بود که سهم هم دانش‌آموزان و هم معلمان بود.

مهرماه امسال باز شور و شوق تحصیلی را برای دانش‌آموزان به ارمغان آورد و امروز همه دانش‌آموزان با خوشحالی غیرقابل وصف وارد کلاس‌های درس خود شدند و سایه آموزش آنلاین از کلاس‌هاس درس مازندران رخت بربست.

باتوجه به شرایط باید بگوییم سال تحصیلی جدیدِ پساکرونایی آغاز شده و اکنون رنگ شادی و خوشحالی به مدارس استان برگشت و دلتنگی معلمان و دانش‌آموزان پایان یافت.

قاسم مهدوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه بازگشایی اظهار کرد: امسال ۵۰۰ هزار دانش‌آموزان مازندرانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی افزود: از میان دانش‌‌آموزان در سال تحصیلی جدید، ۵۳ هزار دانش‌آموز کلاس اولی‌ هستند که نخستین سال تحصیلی را در ۴ هزار و ۸۲۰ مدرسه در سطح استان تجربه می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران  با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش مازندران، بیان کرد: در قالب پروژه مهر مدارس استان آمادگی کاملی برای آغاز سال تحصیلی دارند.

مهدوی با تاکید بر اینکه گزارشی از کمبود معلم در مدارس مازندران نداریم، تصریح کرد: با توجه به تامین نیرو، مهر ماه امسال هیچ کلاس درس بدون معلم نخواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول