اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه استانی موقوفه محور است/ بیش از 2 هزار موقوفه داریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار موقوفه در این استان، گفت: کرمانشاه استانی موقوفه محور است.

کرمانشاه استانی موقوفه محور است/ بیش از 2 هزار موقوفه داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت آغاز هفته وقف، کرمانشاه را استانی موقوفه محور معرفی کرد و اظهار کرد: در این ایام برنامه‌های مفصلی برای معرفی وقف و خدمات وقف به مردم استان در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار موقوفه در سطح استان کرمانشاه، ادامه داد: دیدار و ارائه گزارش با مردم و مسؤولان، معرفی فرهنگ وقف، برپایی نمایشگاه، برگزاری همایش‌های مختلف، تجلیل از یاوران وقف، غبارروبی مزار شهدا و... از جمله برنامه‌های اجرایی در طول این هفته است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره وقف در سطح استان داریم و در طول سال برنامه‌های مفصلی برای معرفی این فرهنگ دارند و برنامه‌های آموزشی در راستای آموزش احکام وقف داریم تا این میراث ماندگار سینه به سینه و نسل به نسل ماندگار شود.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول