اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۲۰۰ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی روستا‌های ۳ شهرستان بوشهر

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از محل مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهور به استان، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی روستا‌ها در شهرستان‌های تنگستان، دشتی و جم اختصاص یافت.‌

۲۰۰ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی روستا‌های ۳ شهرستان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا مقدم اظهار داشت: با تخصیص این میزان اعتبار سه هزار و ۲۱۳ متر دیوار حفاظتی در ۱۶ روستای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و جم احداث شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر ادامه داد: همچنین ساخت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در ۱۰ شهرستان عملیاتی و اعتبار آن بطور ۱۰۰ درصد جذب شده است.

مقدم بیان داشت: از این شمار واحد مسکونی هزار و ۲۳ واحد مسکونی بهره برداری شد و میزان مقاوم‌سازی واحد‌های مسکن روستایی در استان بوشهر به ۵۹ درصد افزایش یافت.

وی گفت: افزون بر این عملیات اجرایی ۵۸۰ واحد مسکونی دیگر نیز در استان بوشهر آغاز و برای گرفتن تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون بازنگری ۵۰ طرح هادی در این استان تهیه و تصویب شد.

مقدم خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم بنیاد مسکن در سالجاری تهیه و تصویب طرح هدف گردشگری در سه روستای (نینیزک در دشتستان، هاله در عسلویه و گَشی در تنگستان) است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول