اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

خطیب جمعه بیرجند: تخریب اموال نماد توطئه است / ایران پر از سردار سلیمانی‌ است

امام جمعه موقت بیرجندخطاب به دشمنان گفت: این کشور پر از سردار سلیمانی ها و صیاد شیرازی ها است، اگر فکر کردید با حرکات مذبوحانه می توانید ملت ایران را از پای درآورید کور خوانده اید و دوباره از این ملت تودهنی خواهید خورد.

خطیب جمعه بیرجند: تخریب اموال نماد توطئه است / ایران پر از سردار سلیمانی‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام محسن مشرفی ظهر امروز جمعه (۱ مهر) در خطبه های نماز جمعه بیرجند با تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) تمایل و گرایشی به مادیات دنیوی نداشت و همه وجود مبارک خود را وقف نجات و رشد بشریت کرد و تمام معارف بلند الهی را به مردم رساند و حجت را بر همگان تمام کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به فلسفه بعثت پیامبر اسلام، ادامه داد: خداوند پیامبر را در شرایطی مبعوث کرد که مردم در گمراهی و سرگردانی به سر می بردند و در فتنه ها و هواهای نفسانی گرفتار بودند و جاهلیت عمیق آنان را به پایین ترین درجات انسانی کشانده بود.

حجت الاسلام مشرفی افزود: پیامبری(ص) که از خدا بی خبرها قرآن او را می سوزانند بهترین دوست بشریت و مدافع حقوق زن است و در روزگاری که دختر مایه ننگ بود به مقام زن شخصیت بخشید.

وی به طرح و نقشه پیچیده شیاطین و دشمن بشریت اشاره کرد و گفت: معجزه پیامبر اسلام با سایر پیامبران متفاوت است و قرآن کریم از جنس اندیشه و سخن و کتابی حیات بخش برای سعادت دنیوی و آخروی بشر است.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه تأکید کرد: را مقابله با جنگ نرم دشمن ترویج آموزه های قرآن است.

حجت الاسلام مشرفی در بخش دوم خطبه های نماز جمعه بیرجند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و خداقوت به نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: به کوری چشم دشمنان بعد از دو سال راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با حضور میلیونی مردم از سراسر دنیا برگزار شد و از میزبانی خالصانه مردم عراق و دست اندرکاران این حرکت عظیم تشکر و قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از ملت ایران و جبهه مقاومت سیلی خورده و عصبانی است و هر روز از مواضع استعمارگرانه خود عقب رانده می شود لذا همواره به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، عنوان کرد: تمرکز  دشمن بر جنگ شناختی و رسانه ای است و با راه اندازی کانال ها و شبکه های فارسی زبان شبهه افکنی و لجن پراکنی می کند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: ذهن و فکر مردم و جوان ما در معرض این شبهات دشمن قرار می گیرد و دچار تردید می شود و باید خانواده، مدرسه، دانشگاه، حوزه علمیه و نهادهای فرهنگی با جهاد تبیین، شبهات ذهنی او را به درستی پاسخ دهند تا گمراه نشوند.

وی وظیفه همگانی برای جهاد تبیین و آگاهی بخشی  جوانان و نوجوانان را مورد تأکید قرار داد و خطاب به دشمنان افزود: ما ملت امام حسینیم و این کشور پر از سردار سلیمانی ها و صیادشیرازی ها است اگر فکر کردید با حرکات مذبوحانه می توانید ملت را از پای درآورید کور خوانده اید و دوباره از این ملت تو دهنی محکمی خواهید خورد.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه خیلی از افراد در فضای غبار آلوده فتنه و آشوب شاید نتوانند حق را از باطل تشخیص دهند و به خاطر بی خبری همراهی با نقش دشمن کنند، عنوان کرد: اما امروز نقش دشمن در تحرکات و اغتشاشات اخیر به وضوح با سوزاندن قرآن و مسجد و کشیدن چادر از سر زنان و آدم کشی روشن شده است و این افراد باید هوشیار باشند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول