اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دیدار و ابراز همدردی استاندار با خانواده بسیجی شهید مدافع امنیت تبریز

استاندار آذربایجان شرقی ضمن حضور در منزل و ابراز همدردی با خانواده شهید حسین اوجاقی پیامی صادر کرد.

دیدار و ابراز همدردی استاندار با خانواده بسیجی شهید مدافع امنیت تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: خبر تاسف‌بار و غم‌انگیز شهادت برادر بسیجی آقای حسین اوجاقی به دست اغتشاش‌گران و عناصر ضدانقلاب موجب تألم و تأثر روحی اینجانب شد.

بی‌شک این اقدام غیرانسانی و ددمنشانه علیه کسانی که برای دفاع از نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کنند، از سوی هر انسان آزاده‌ای محکوم است.

مطمئناً دشمنان امنیت و آرامش ملت ایران با این اقدامات کور و وحشیانه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت و در سایه تلاش و فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی، خدشه‌ای به امنیت این مرزوبوم وارد نخواهد شد.

اینجانب شهادت مظلومانه این شهید سرافراز مدافع امنیت را به خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور تبریز و استان آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین امروز با حضور در منزل خانواده اوجاقی، با خانواده این شهید دیدار و ابراز همدردی کرد.

 

گزارش فارس حاکی است، حسین اوجاقی یکی از بسیجیان تبریز ۳۰ شهریور که برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت، با اقدام غیر انسانی و وحشیانه عناصر معاند به فیض شهادت نائل گردید.

در پی تجمع غیر قانونی، تخریب گرایانه و هتاکانه عده ای از اغتشاشگران و عناصر ضد انقلاب که با هدف تعرض به نوامیس و اموال عمومی در چند نقطه تبریز شکل گرفته بود، برادر بسیجی حسین اوجاقی با ضرب چاقو توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

وی که برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت، با اقدام غیر انسانی و وحشیانه عناصر معاند به فیض شهادت نائل گردید.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهیدِ مدافع امنیت متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول