اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مردم همدان خطاب به اغتشاشگران: تا آخر پای انقلاب می‌مانیم

مردم دارالمومنین همدان در پی هتک حرمت به محضر قرآن و اهل بیت(ع) و ساحت مقدس امامزاده عبدالله(ع) توسط اغتشاشگران راهپیمایی کردند.

مردم همدان خطاب به اغتشاشگران: تا آخر پای انقلاب می‌مانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز تجمع خودجوش مردم دارالمومنین همدان در پی هتک حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت(ع) و ساحت مقدس امامزاده عبدالله(ع) توسط اغتشاشگران برگزار شد.

در این تجمع مردم در میدان امامزاده عبدالله(ع) جمع شدند و با حضور در میدان امام(ره) و پیاده‌راه بوعلی خود را برای ساعت ۱۷:۳۰ به آرامگاه بوعلی رساندند و تا ساعت ۱۹ که همراه با اقامه نماز بود در این تجمع اعتراضی علیه آشوبگران حضور داشتند.

در این تجمع که کاملا خودجوش بود و فقط سه ساعت زمان تا برگزاری آن برای فراخوان فرصت وجود داشت مردم با حضور گسترده و با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «نیروی انتظامی دلاورمردان امنیت»، «تا آخرین نفس پای انقلاب می‌مانیم» و «هتاکان به مقدسات را مجازات کنید» شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «ما ملت امام حسینیم» را سر دادند و حمایت خود را از انقلاب نشان دادند.

سخنران مردمی این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم و تقدیر از حافظان امنیت در کشور به نمایندگی از حضار عنوان کرد اینجا دارالمومنین همدان و شهر شهدا و عالمان بزرگ است و اجازه نخواهیم داد اغتشاشگران در این نقطه فرهنگ‌خیز جولان دهند، تا وقتی کوچکترین اغتشاشی در اینجا باشد مردم نیز در صحنه حضور خواهند داشت و مقابل آن خواهند ایستاد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول