اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جمهوری اسلامی نه ظلم می‌کند و نه ظلم را می‌پذیرد

فرمانده ارشد نظامی نیروهای مسلح استان مازندران گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن شرق و غرب با ترفندهای مختلف در مقابل رشادت و ایثارگری نیروهای مسلح، مردم شریف ایران ناتوان ماند.

جمهوری اسلامی نه ظلم می‌کند و نه ظلم را می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صبح امروز به مناسبت‌ چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان شهید قاسمی مرکز مازندران برگزار شد.

فرمانده ارشد نظامی نیروهای مسلح استان مازندران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن شرق و غرب با ترفندهای مختلف در مقابل رشادت و ایثارگری نیروهای مسلح، مردم شریف ایران ناتوان ماند.
 
امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری افزود: آنچه انقلاب اسلامی را در سطح منطقه برتر جلوه داد ولایت پذیری و سر خم نکردن در مقابل ظلم بود.

وی به ناکام ماندن ترفندهای دشمن در قائله طبس اشاره کرد و گفت: پیروی از فرامین رهبری، همت نیروهای مسلح در کنار مردم سبب شد تا ترفندهای دشمن در همه زمینه‌ها ناکام بماند.
  
وی افزود:رشادت‌های مردم در مقابل نقشه‌های دشمن نشان داد که جمهوری اسلامی نه ظلم می کند و نه ظلم را می‌پذیرد.

امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری با اشاره به اینکه این ملت لایق بهترین‌ها هستند، تصریح کرد: نیروی مسلح جمهوری اسلامی با فرمان رهبری اقدام موثری را در ایجاد امنیت برای مردم به ارمغان آورد.


استاندار مازندران نیز ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر‌اکرم(ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) یاد و خاطر امام و شهدا را گرامیداشت.

سید محمود حسینی‌پور با اشاره به اینکه امام راحل به پشتوانه ملت توانست با درایت دشمن را سر جایش بنشاند، افزود: دفاع مقدس هویت جمهوری اسلامی است و نظام اسلامی به برکت خون شهدا بارور شده است.

وی افزود: به برکت خون شهدا امنیت در کشور نهادینه شده است و ۴۳ سال در مقابل ظلم و جور ایستادگی کرده‌ایم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در شرایط فعلی جهان اسلام نیازمند همدلی، وفاق و نگاه راهبردی است،خاطرنشان کرد: پیام شهدا اعتلای ارزش‌های اسلام است و این دستاوردهای نظام اسلامی را به راحتی از دست نمی‌دهیم.

این مسوول به توطئه آمریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا به وقاحت تمام از تریبون سازمان ملل اعلام می‌کند که من از آشوبگران داخل ایران حمایت می‌کنم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه ملت ما ملت امام حسین است با استکبار جهانی برخورد می‌کنیم، افزود: ما نیازمند سبک زندگی کسانی هستیم که هویت ما در ساختند؛ ایثار و از خود گذشتگی دو شاخصه مهم رزمندگان اسلام و شهدا بوده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه وجود رهبری دانا و منحصر بفرد سبب شد تا کسانی که در جبهه دشمن هستند ائتلاف کنند تا زمانیکه ایشان هستند ما نمی‌توانیم کاری کنیم،یادآور شد: دشمن اعتراف کرد که رهبر جمهوری اسلامی دست نا را می‌خواند کاری نمی‌توانیم بکنیم.

این مسوول افزود: تاکنون با وجود ولایت فقیه توانستیم ترفندهای دشمن را پشت سر بگذاریم.

حسینی‌پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی لز حق و عدالت انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و نا حق دخالت در هیچ کشوری نداریم، تصریح کرد: رئیس جمهور پیشین آمریکا اعتراف کرد که وجود جمهوری اسلامی ایران سبب شکست من در انتخابات شد.

وی جبهه اقتصادی را آخرین خاکریز جمهوری اسلامی دانست و گفت: علیرغم اینکه استکبار دلش نمی‌خواهد جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی حرکت موثری انجام دهد. رئیس جمهور توانست درشانگهای حصارهای حوزه بین‌المللی را بردارد.

استاندار مازندران افزود: اگر امروز دشمن دستپاچه شد و دست ایادی خودش در داخل کشور به دنبال آشوب است برای این است که توفیقات جمهوری اسلامی بین‌المللی شروع شده است.

وی در بخش پایانی سخنانش از خانواده شهدا، جانبازان و مردم غیور کشور خواست همانگونه که ۴۳ سال از انقلاب حمایت کردند در این شرایط از نظام اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام ۸۶۰۰۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول