اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

2 انتصاب جدید در سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت در 2 حکم جداگانه «مشاور رییس سازمان در امور مجلس و استان‌ها» و «معاون توسعه مدیریت و منابع» این سازمان را منصوب کرد.

2 انتصاب جدید در سازمان حج و زیارت

به گزارش خبرگزاری فارس، سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در ۲ حکم جداگانه «مشاور رئیس سازمان در امور مجلس و استان‌ها» و «معاون توسعه مدیریت و منابع» این سازمان را منصوب کرد.

در این احکام «محمد آزاد» به عنوان مشاور رییس سازمان در امور مجلس و استان‌ها و حمیدرضا رهبری‌فر را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت منصوب کرد.

در حکم مشاور رییس سازمان در امور مجلس و استان ها آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی، سوابق و تجارب کاری جنابعالی در طی سالیان متمادی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب در امور مجلس و استان‌ها و رئیس شورای مشاورین سازمان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در پی عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی، همکاری و همدلی و تعامل با نمایندگان خدوم در خانه ملت و با رعایت اصل قانون‌مداری در جهت تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق وموید باشید.

پیش از این محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت بود.

همچنین در حکم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت آمده است: امیداست با توکل به خداوند متعال و استمداد از ائمه معصومین علیهم السلام در انجام تکالیف قانونی با همکاری مخلصانه، صادقانه، هماهنگ و منسجم همکاران و بهره‌گیری از دانش و ظرفیت‌های موجود با سرعت و دقت موفق باشید.

انتظار دارد در هم‌افزایی با سایر بخش‌های سازمان و نیز بعثه مقام معظم رهبری در انجام پشتیبانی‌های مورد نیاز برای توانمندسازی، سرعت بخشی و تسهیل در سایر امور کاری در جهت تحقق اهداف سازمان اهتمام ورزید. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت رسانی مؤثر به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه خواستارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول