اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

رئیس دانشگاه پیام نور فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده رئیس رئیس دانشگاه پیام نور فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

«پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند. هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت مردم دلیر ایران است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند. بدون شک تجربه دفاع مقدس ثابت کرد تنها راه مقابله با هجمه ها و فشارهای دشمنان و معاندان در عرصه های مختلف ایستادگی و مقاومت و اتکاء به پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان کشور، مردم و جوانان عزیز است و امروز که فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد، وظیفه ما به عنوان قشر دانشگاهی ترویج این فرهنگ، حفظ آرمان های شهدا و بسترسازی برای رشد، بالندگی و ارتقای بیشتر میهن اسلامیمان در عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی است. اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را آرزومندم.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول