اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار قرچک: وضعیت شهر آرام و تحت کنترل است/ تخریب اماکن عمومی توسط اغتشاشگران

فرماندار قرچک گفت: در حال حاضر تنها دادسرای شهرستان قرچک مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت و برخی تابلوهای راهنمایی و رانندگی تخریب شدند که تا فردا صبح همه چیز به حالت اول بر می گردد.

فرماندار قرچک: وضعیت شهر آرام و تحت کنترل است/ تخریب اماکن عمومی توسط اغتشاشگران

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت اغتشاش و ناامنی که توسط افراد غیر بومی در شهرستان قرچک اتفاق رخ داد اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان قرچک آرام و تحت کنترل قرار دارد، تجمعات و ناامنی ها در ۴ نقطه از شهرستان قرچک؛ یعنی باقرآباد، زیباشهر، میدان کلانتری و خیابان محمدآباد بود که به همت نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه و نیروهای مردمی این افراد از خیابان ها رانده و جمع آوری شدند و در حال حاضر هیچ مشکلی در سطح شهر وجود ندارد.

وی با اشاره به صدمات وارد شده به اماکن عمومی این شهرستان، گفت: در حال حاضر تنها دادسرای شهرستان قرچک مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت و برای ساختمان دادسرا هیچ مشکلی پیش نیامده و فقط یکی از اتاق‌های ساختمان آتش گرفته که تا فردا صبح دادسرای شهرستان قرچک به حالت قبل خودش برمی‌گردد.

فرماندار قرچک افزود: در حال حاضر عمده ترین خسارت وارد شده به شهرستان که توسط اغتشاشگران رخ داده شامل تابلوهای شهری، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و صندوق های صدقات می‌باشد که از محل خود جانمایی شده و به کف خیابان ها انداخته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای شهرداری قرچک با تمام توان و قوا در حال پاکسازی کامل سطح شهرستان و آماده شدن آن به حالت عادی برای صبح فردا هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول