اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درگیری پلیس ضد شورش ایتالیا با معترضان در «پالرمو»

رسانه‌ها از درگیری پلیس ضد شورش ایتالیا با معترضان به تجمع حزب «جورجیا ملونی» نامزد پیشتاز انتخابات ایتالیا خبر دادند.

درگیری پلیس ضد شورش ایتالیا با معترضان در «پالرمو»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها عصر چهارشنبه از درگیری پلیس ضد شورش ایتالیا با معترضان به تجمع حزب «جورجیا ملونی» نامزد پیشتاز انتخابات ایتالیا خبر دادند.

به گزارش وبگاه شبکه «تی‌آر تی» این تظاهرات پس از شکایت جورجیا ملونی از فقدان قانون و نظم رخ داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ضد شورش ایتالیا در شهر «پالرمو» در سیسیل ۵۰ نفر را متهم کردند که قصد اخلال در  تجمع حزب راست «برادران ایتالیا» که ملونی نامزد انتخاباتی آن‌هاست، داشتند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد تظاهرکنندگان را مهار کرده و طی درگیری یک مامور پلیس توسط یک معترض مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پلیس ایتالیا از دستگیری چند نفر در جریان این تظاهرات خبر داد.

 

خبرنگاران روزنامه نگار «ریپابلیکا»نیز در این درگیری‌ها مجروح شده است. ملونی روز چهارشنبه پیشنهاد «همبستگی» خود با روزنامه‌نگار آسیب دیده بیان کرد و معترضان را به دشمنان دموکراسی متهم کرد که می‌خواهند کارزار انتخاباتی او را مختل کنند.

حزب «برادران ایتالیا» ملونی در نظرسنجی‌ها پیش از رای‌گیری یکشنبه آتی صدرنشین است و به نظر می‌رسد با متحدان خود، حزب راست افراطی و حزب راست‌گرای «فورزا ایتالیا» به رهبری «سیلویو برلوسکونی» قدرت را در دست بگیرد.

وبگاه «یورو نیوز » در زمینه احتمال به قدرت رسیدن ملونی نوشت،  نگرانی‌های بسیاری در خصوص دیدگاه‌های افراطی ملونی وجود دارد. ملونی به شدت  مهاجرستیز است و حامی  سیاست‌های محدود کننده ورود خارجی‌ها به ایتالیاست. گفته می‌شود که ملونی حامی خانواده و سنت در ایتالیاست، به شدت مخالف منحرفان جنسی است و از افزایش جمعیت حمایت می‌کند. مخالفان  ملونی  نیز  نگران  به قدرت رسیدن او هستند. سیاست‌های ضد مهاجرتی او  نگرانی‌هایی را  ایجاد کرده است. 

پایان پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول