اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

سخنگوی فدراسیون کشتی: کادرفنی پاسخ صحبت‌های پدر یزدانی را می‌دهد/ رنگرز کاملا در اختیار کُشتی است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: حسن رنگرز مسئولیتی که پذیرفته از این به بعد کاملا در اختیار کشتی خواهد بود.

سخنگوی فدراسیون کشتی: کادرفنی پاسخ صحبت‌های پدر یزدانی را می‌دهد/ رنگرز کاملا در اختیار کُشتی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم امامی در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در خصوص نتایج مسابقات جهانی، اظهار داشت: رقابت ها جهانی بود و تیم های مختلف با آمادگی خاصی حضور پیدا کردند. نتایج متفاوتی در آزاد و فرنگی رقم خورد. در آزاد نایب قهرمان شدیم. اینکه عملکرد کلی بچه های ما چگونه بود نیاز به آسیب شناسی دارد. چه تیمی که نتیجه گرفته چه تیمی که نتیجه نگرفته فرقی نمی کند.

وی افزود: یک قاعده است که بعد از اتمام هر مسابقه ای مسائل را بررسی می کنند. ان شاالله در اولین فرصت این اتفاق می افتد. تغییر و تحولاتی هم در کادرفنی کشتی فرنگی داشتیم. تیم آزاد هم نتایج قابل قبولی گرفت. می توانستیم در هر دو رشته نتایج بهتری بگیریم. اجازه بدهید سرفرصت مسائل بررسی و به صورت رسمی اعلام شود که به چه شکل این نتایج رقم خورده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه آیا شغل حسن رنگرز مانعی برای سرمربیگری او نیست، گفت: رنگرز به عنوان سرمربی انتخاب شده و 24 ساعته در خدمت فرنگی ما خواهد بود. فکر می‌کنم منظور شما این است که پست مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران تداخل ایجاد می کند. نه، او با مسئولیتی که پذیرفته از این به بعد کاملا در اختیار کشتی خواهد بود.

امامی در خصوص اینکه آیا رنگرز استعفا خواهد داد، عنوان کرد: این را باید از خودش بپرسید اما قاعده کار این است که به صورت کامل در اختیار کشتی فرنگی کشورمان قرار بگیرد.

وی در مورد اظهارات پدر حسن یزدانی مبنی بر اینکه با حریف سنگین وزن تمرین و گرم کرده که برایش سنگین بوده، گفت: آنچه که پدر یزدانی گفته، خودش هم عنوان کرد؛ به صورت احساسی و به عنوان یک پدر مطرح کرد. اگر قرار به بحث فنی باشد باید خود حسن یزدانی در این رابطه صحبت کند و کادرفنی در این مورد پاسخگو باشد. مسلم بدانید صحبت های پدرش به صورت احساسی مطرح شد. مسلما هر صحبتی را بشنویم وظیفه داریم موضوع را پیگیری کنیم. مسلم بدانید کادرفنی نسبت به صحبت‌های انجام شده حتما پاسخی خواهد داشت.

امامی در خصوص اینکه بین بنا و دبیر مشکلاتی برای انتخابی تیم ملی وجود داشته، عنوان کرد: چرخه انتخابی تیم ملی برای آزاد و فرنگی تعریف شده بود. زمانیکه چرخه ای مشخص می شود و به اجرا در می آید یعنی مورد تایید است. بنابراین از این جهت مشکلی نمی بینیم.

وی تصریح کرد: کادرفنی آزاد چرخه را بر مبنای شرایط خاص کشتی گیران نوشته و اجرا کرده است. کادرفنی فرنگی هم همینطور، حالا اگر احساس می کنید نتایجی که می خواستیم را به دست نیاوردیم، نمی توانیم همه را به گردن یک مورد خاص بیندازیم. اگر نتیجه نگرفتیم می تواند دلایل زیادی داشته باشد. نمی توانیم صرفا یک دلیل را مشخص کنیم. برای مشخص کردن این دلایل هم حتما باید جلسه آسیب شناسی گذاشته شود و این کار انجام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد پرداخت پاداش کشتی گیران گفت: مقداری از پاداش های مسابقات جهانی که مد نظر دبیر بود داده شده اما پاداش هایی وجود دارد که باید مسئولین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک یا فدراسیون، طبق تعاریفی که دارند انجام بدهند. مسلما در موقع خودش انجام می شود.

امامی در مورد اینکه آیا احتمال حضور کارمان قاسمپور در وزن 97کیلوگرم به خاطر اینکه وزن المپیکی است وجود دارد، اظهار داشت: حق مسلم کشتی گیر است در وزنی که خودش می خواهد و بتواند مدال المپیک بگیرد، خودش را محک بزند. اگر قاسمپور صحبتی کرده حتما توضیحات بیشتر را خودش می دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول