اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

اعلام آمادگی مدیران ایزو برای انتقال تجربیات به کشورهای در حال توسعه

سازمان ملی استاندارد اعلام کرد که در حاشیه مجمع عمومی ایزو، مدیران ارشد ایزو آمادگی خود را برای انتقال تجربیات فنی به کشورهای در حال توسعه اعلام کردند.

اعلام آمادگی مدیران ایزو برای انتقال تجربیات به کشورهای در حال توسعه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی اسلام پناه در حاشیه مجمع عمومی ایزو با نیکولاس فلوری مدیر اسبق  بازاریابی و معاون پیشین  دبیرکل ایزو از کشور فرانسه و آقای پیتون مسئول ارشد سابق سوئیسی در سازمان بین المللی استاندارد، دیدار کرد. 

در این دیدار با تشریح ساختار مسئولیت های قانونی و حوزه های کاری سازمان ملی استاندارد ایران، در ارتباط با ظرفیت های فنی و آموزشی این سازمان در ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و مقررات فنی،  تدوین استانداردهای ملی ایران و فعالیت های پژوهشی پژوهشگاه استاندارد گفت و گو شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار به ساختار کمیته های فنی متناظر ملی و فعالیت های آن اشاره کرد.

براساس این گزارش، فلوری نیز با اشاره به تجربیات سی و چهار ساله خود در سازمان ایزو برای انتقال دانش فنی و تجارب خود به کشورهای در حال توسعه اعلام آمادگی کرد.

وی با استقبال از دعوت رییس سازمان ملی استاندارد ایران برای سفر به کشور جمهوری اسلامی ایران،  برای  انتقال دانش فنی  در جهت گسترش تجاری سازی فعالیت‌های شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ و نیز توسعه و نشر دانش فنی لازم اعلام  آمادگی کرد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول