اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حمایت بیش‌از ۲۱ هزار دانش‌آموز و دانشجو در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۲۰ هزار و ۲۰۷ دانش آموز و یک هزار و ۹۴ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.

حمایت بیش‌از ۲۱ هزار دانش‌آموز و دانشجو در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از  ۲۰ هزار و ۲۰۷ دانش آموز تحت حمایت  بیش از ۶۰۰ نفر از دانش آموزان  در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند که از خدمات آموزشی و آمادگی کنکور با هم افزایی گروه های جهادی علمی در قالب معرفی به موسسات آموزشی، برگزاری کلاس های تقویت بنیه تحصیلی، مشاوره تحصیلی، مشاوره انتخاب رشته و اردوی تخصصی علمی به مشهد مقدس و .... استفاده می کنند .

محمد عرب با اشاره به این که هم اکنون تعداد یک هزار و ۹۴ نفر از دانشجویان تحت حمایت از خدمات تحصیلی دانشگاه های روزانه و دولتی و شهریه دانشگاه های آزاد،علمی و کاربردی، پیام نور، غیر انتفاعی و... بهره مند می شوند افزود: دانشجویان دانشگاه های دولتی کمک هزینه تحصیلی و دانشجویان دانشگاه های غیر دولتی  کمک هزینه شهریه دریافت می کنند.

 وی تصریح کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت  از خدمات آموزش های فرهنگی، قرآنی، هنری،ورزشی و.... در مجتمع های فرهنگی تربیتی(کانون های اوقات فراغت) این نهاد در شهرستان های بیرجند و طبس به صورت منظم و در طول سال بهره مند می شوند.
 
به گفته وی تعداد ۴۱۵ نفر از دانش آموزان مناطق محروم و روستایی از خدمات ۶ مجتمع فرهنگی تربیتی و شبانه روزی (خوابگاه) ، سه مجتمع خواهران و سه مجتمع برادران در شهرستان های ّبیرجند، سربیشه،نهبندان و قاین استفاده می کنند.

وی همچنین افزود : نیکوکاران ارجمند می توانند با مشارکت در پویش شور عاطفه ها ، کمیته امداد را در تأمین مایحتاج تحصیلی این عزیزان یاری نمایند.
انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول