اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئال مونستر بر بام قهرمانی فوتبال ساحلی باشگاه‌های جهان

تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر به فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان در کشور ایتالیا صعود کرد.

رئال مونستر بر بام قهرمانی فوتبال ساحلی باشگاه‌های جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تیم فوتبال ساحلی رئال مونستر آلمان  با پیروزی ۹ بر ۳ در مقابل لاپیراتا السالوادر در دیدار پایانی جام باشگاههای فوتبال ساحلی جهان به مقام قهرمانی رسید.

گابریل محققی مالک ایرانی رئال مونستر آلمان بوده و سرمربی تیم  و علی باقری  به همراه رضا هاشمپور دیگر ایرانی های این تیم می باشند.

در بخش جوایز انفرادی هم عنوان بهترین بازیکن و بهترین گلزن به مارتینز بازیکن پرتغالی تیم رئال مونستر تعلق گرفت و خوزه کارلوس دروازه بان پرتغالی رئال مونستر عنوان بهترین دروازه بان این رقابتها را به خود اختصاص داد.

گابریل محققی مدیر عامل ایرانی و سرمربی باشگاه رئال مونستر آلمانی در این خصوص اظهار داشت : مسابقات جام باشگاههای فوتبال ساحلی جهان در شهر کالیاری ایتالیا با حضور ۱۳ تیم برگزار شد.

وی افزود: تیم رئال مونستر آلمان با تیم های ژاپن و جمهوری چک همگروه بود که تیم رئال مونستر به عنوان سر گروه از گروه خود توانست صعود کند و در  مرحله حذفی در مقابل تیم ناپولی از کشور ایتالیا قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت و به فینال راه یافت.

وی ادامه داد: در فینال ،این دوره از رقابت ها رئال مونستر در مقابل تیم السالوادور قرار کرفت که در پایان یک نبرد سنگین و‌نفس گیر رئال مونستر توانست با نتیجه ۹ بر سه به پیروزی دست یابد و  قهرمان جهان شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول