اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزارت آموزش و پرورش: تزریق دز یادآور برای معلمان و دانش‌آموزان باید انجام شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: تزریق دز یادآور برای همکاران فرهنگی و دانش آموزان بالای ۱۲ سال باید انجام شود و وزارت آموزش پرورش هم تمام اهتمام خود را قرار داده تا این کار به درستی انجام شود.

وزارت آموزش و پرورش: تزریق دز یادآور برای معلمان و دانش‌آموزان باید انجام شود

صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: آموزش و پرورش آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی همراه با آموزش حضوری را دارد، همچنین در این چند روز باقی مانده تا شروع مدارس، کار ثبت نام دانش آموزان و ابلاغ همکاران فرهنگی به پایان خواهد رسید.

وی گفت: امسال کار خوبی در آموزش و پرورش با همکاری مقام عالی وزارت خانه و سازمان برنامه و بودجه به وقوع پیوسته و آن هم این است که بودجه و سرانه دانش آموزی برای تمام مدارس کشور قبل از شروع سال تحصیلی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: با استفاده از این سرانه بخشی از اقلام بهداشتی مدارس کل کشور را تامین می‌شود، البته نیاز به همکاری و هم افزایی با نهادهایی مثل ستاد اجرایی فرمان امام، وزارت بهداشت، بنیاد مستضعفان و سازمان بسیج دانش آموزی است.

ستاری فرد با اشاره به تهیه اقلام نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان بیان کرد: در این موضوع سازوکار خوبی پیش بینی شده و دانش‌آموزان از طریق سامانه‌ای که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در اختیارشان قرار داده ثبت نام می‌کنند و در ابتدای مهر کتاب‌ها را از مدارس دریافت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اجرای مصوبه ستاد کرونا ادامه داد: آموزش قطعا حضوری خواهد بود و به طور ویژه داشتن ماسک برای دانش آموزان الزامی می‌باشد. همچنین تزریق دز یادآور برای همکاران فرهنگی و دانش آموزان بالای ۱۲ سال باید انجام شود و وزارت آموزش پرورش هم تمام اهتمام خود را قرار داده تا این کار به درستی انجام شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به ساماندهی سرویس دانش آموزان خاطرنشان کرد: از شهرداری‌ها و نهادهای متولی شهری درخواست کمک داریم که در شهرستان‌ها به کمک مدارس بیایند تا در این موضوع هم با مشکلی روبرو نشویم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول